Gå til innhold

Slutt. Og jeg er opphengt i utseendet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Midt i kjærlighetssorgen sitter jeg og lurer på om jeg noen gang vil finne en som er så kjekk, igjen? Jeg hadde endelig funnet en jeg likte utseendet på, 100%. Han var kjekk, jeg var tiltrukket, tente på han. 

Jeg gjorde det slutt fordi han viste seg å være dritt på innsiden. 

Likevel sitter jeg og tenker på dette med utseendet. Er det normalt eller er jeg helt ute nå? Er rett og slett redd jeg ikke finner en jeg liker så godt utseendemessig igjen.... 

Anonymkode: 7ea0e...4c9

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil finne andre du liker.

Anonymkode: 1c4f4...104

• Hjerte 1
Skrevet

Hva om du finner den rette. Dvs rett utseende og normal og grei. Hva gjør du når han får rynker i ansikt og på kropp, og håret blir grått og hårfestet forsvinner lenger og lenger bak? Tenk hvis han er ute etter perfekt utseende og ikke vil ha deg når du eldes?

Anonymkode: b6219...952

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke sikkert du finner noen som ser like bra ut og som vil ha deg. Antageligvis må du nøye deg med noen som ser ut som deg selv.

Anonymkode: 02028...bc2

Skrevet

Let etter bra personlighet også, ikke bare utseende. Da finner du riktigere matcher.

Anonymkode: 85cec...801

Gjest WhisperingWind
Skrevet

La oss si det sånn.

Giftet meg med høy, mørk og kjekk. Veltrent. Dess lengre vi var gift og skled fra hverandre dess mindre attraktiv ble han. 

Da det ble slutt hadde jeg ikke noe preferanse på evt ny mann. Men la oss si jeg finner Chris Hemsworth latterlig sexy.

Han jeg dater nå er ikke en sånn type. Ei heller veldig høy eller særlig veltrent.

Men jeg finner han ekstremt kjekk og attraktiv. Hele pakken kombinert gjør at jeg ikke legger merke til andre menn. Han er morsom, oppmerksom, vi kan prate om alt og vi har en rå kjemi. 

Så utseendet alene vil aldri være en avgjørende faktor alene om hvem en tiltrekkes mot da jeg bare finner partner mer og mer attraktiv etterhvert som relasjonen blir dypere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...