AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Jeg kjenner jeg begynner å bli veldig lei av at 6åringen mumler i bakgrunnen når vi kjører bil enda jeg sier i fra 100 ganger at mamma må kjøre, fint med litt stillhet.. snakker helt ekstremt hjemme også, men da er det ikke så farlig. Men i noen situasjoner er det fint om ungen holder litt kjeft 😂 Anonymkode: b4e6d...1dc
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 Min holder ikke munn i søvne engang 🙄 Anonymkode: 41e9d...321
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min holder ikke munn i søvne engang 🙄 Anonymkode: 41e9d...321 Ja det også 😂🥹 Anonymkode: b4e6d...1dc
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4 Skrevet 6. november 2023 Jeg prøver og tenke at barnet prater fordi det er glad ☺️ Om du vil ha slutt på prating i bilen bør du tar en prat med henne hjemme. Fortelle at du er glad for at hun prater, men akkurat i bilen må du konsentrere deg og dere må prate mindre. Dere kan selvfølgelig gi hverandre beskjeder og lignende. Utenom det kan du foreslå om hun vil høre på en lydbok på headset når dere kjører ☺️ Anonymkode: 9a607...655 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #5 Skrevet 6. november 2023 Å få barn til å være stille i bilen kan være en utfordring, men det er noen kreative måter du kan prøve! Du kan lage en morsom lekepose med aktiviteter som fargebøker, puslespill eller små leker som de kan holde seg opptatt med. Du kan også spille morsomme lydbøker eller lage en spilleliste med barnesanger som de kan synge med på. En annen idé er å ha en "stillekonkurranse" der barna får poeng for å være stille i lengre perioder. Kanskje du kan prøve noen av disse og se hva som fungerer best for deg! 🚗😊 Anonymkode: cda18...26b 1
Gjest Anonyme-meg Skrevet 6. november 2023 #6 Skrevet 6. november 2023 Her går skravla i et,10 år nå 🤣
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #7 Skrevet 7. november 2023 Min på snart 3 skravler og skravker og skraver. Han er aldri stile og han lurer på de utroligste ting. Eneste gangene han er tyst er vel om han ser på favoritt tv.serien på tv, i sånn ca 3-10 min før han mister interessen😅 Frisk, fin og oppegående gutt. Er så glad jeg har en slik sønn, tenk hvor heldig vi er med nysgjerrige barn som vil opp og frem her i verden, Anonymkode: ea7ab...a62 2
Japp Skrevet 9. november 2023 #8 Skrevet 9. november 2023 Plutselig kommer tenårene og ungene er mer på rommene sine enn tidligere. Og da savner du skravlingen 😉 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå