AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Datteren min er 9 mnd, og har alltid vært en mammadalt. Min mor og far bor ikke langt fra oss, og vi er sammen med dem kanskje 2-3 ganger i uken. Datteren min har aldri sovet der, men min mor har passet henne noen timer av og til, men hun har vært mest sammen med meg. I dag stakk min mor innom en kjapp tur og når hun skulle gå, begynte datteren min å hylgråte og ville kun til mormor. Jeg er selvsagt kjempe glad for at mine barn har et fint forhold til besteforeldrene sine, men akkurat dette var litt sårt syntes jeg 💔 Anonymkode: 6df60...1db 1 3
Sofakona Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 Vel ..en baby gråter jo ofte...tror ikke en på 9 mnd skjønner hvem som går så lenge ikke dere gjorde stor sak ut av det. Helt naturlig og ikke å tenke over 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Og nå…? Anonymkode: fe701...679 Og nå føler jeg meg som en dårlig mamma og lurer på om tilknytningen er helt på jorde Anonymkode: 6df60...1db 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #5 Skrevet 6. november 2023 Sofakona skrev (2 minutter siden): Vel ..en baby gråter jo ofte...tror ikke en på 9 mnd skjønner hvem som går så lenge ikke dere gjorde stor sak ut av det. Helt naturlig og ikke å tenke over Hun gråt når hun gikk, så mormor kom tilbake og da strakte datteren armene mot henne og viste tydelig at hun heller ville til mormor. Selv om jeg holdt henne.. så fikk jeg henne tilbake og hun begynte å gråte igjen Anonymkode: 6df60...1db 1 1
Sofakona Skrevet 6. november 2023 #6 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og nå føler jeg meg som en dårlig mamma og lurer på om tilknytningen er helt på jorde Anonymkode: 6df60...1db Nei.. hvorfor skulle det det..helt normalt at barn gråter 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #7 Skrevet 6. november 2023 Hvorfor er dette sårt for deg?? Anonymkode: 3856e...61a 3 2
Sofakona Skrevet 6. november 2023 #8 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun gråt når hun gikk, så mormor kom tilbake og da strakte datteren armene mot henne og viste tydelig at hun heller ville til mormor. Selv om jeg holdt henne.. så fikk jeg henne tilbake og hun begynte å gråte igjen Anonymkode: 6df60...1db Da er hun glad og trygg på henne. Er ikke noe bedre med det:) 4 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #9 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og nå føler jeg meg som en dårlig mamma og lurer på om tilknytningen er helt på jorde Anonymkode: 6df60...1db Du er på jordet som reagerer så sterkt! Tilknytningen er bra, å det skal du ikke tvile på. Barnet ditt er glad i andre og barnet ditt hadde det hyggelig med mormor, barnet ditt har egne følelser og ønsker - vær stolt Anonymkode: b7212...2d6 9 1 1
Gjest Anonyme-meg Skrevet 6. november 2023 #10 Skrevet 6. november 2023 (endret) Hvorfor skal tilknytning være helt på jordet, fordi datteren din ble lei seg fordi bestemor dro. Vær glad din datter føler seg trygg på bestemor Endret 6. november 2023 av Anonyme-meg
Sofakona Skrevet 6. november 2023 #12 Skrevet 6. november 2023 Barnet ditt vil gråte ofte når folk går..også dere... Men barnet ditt vil også ikke gråte når dere går eller levere barnet...begge to er like normalt
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #13 Skrevet 6. november 2023 Dere har rett, jeg overreagerer 😅 takk for svar Anonymkode: 6df60...1db 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #14 Skrevet 6. november 2023 Har en sønn som var likeens. Muligens litt eldre da han gråt hver gang bestemor forlot rommet. Nå som han er blitt to år snakker han om bestemor flere dager etter at hun har vært på besøk. Jeg bekymret meg også , men det er egentlig bare tull. Og etterhvert føles det som ferie. Lover deg du kommer til å sette pris på det! 😁 Anonymkode: 512cf...188 1 2
Mamajune11 Skrevet 6. november 2023 #15 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hun gråt når hun gikk, så mormor kom tilbake og da strakte datteren armene mot henne og viste tydelig at hun heller ville til mormor. Selv om jeg holdt henne.. så fikk jeg henne tilbake og hun begynte å gråte igjen Anonymkode: 6df60...1db Babyen din ELSKER deg over alt på jord. Men du blir kjedlig, det er gøy med nye fjes. 2 1
myMa Skrevet 6. november 2023 #16 Skrevet 6. november 2023 Babyen min har vært livredd for mormor frem til nylig. Hun er nå 14 måneder. Ikke særlig festlig for mormor og veldig lite praktisk 😅 Skulle gjerne byttet med deg 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #17 Skrevet 6. november 2023 At barnet ditt viser at hun er glad i mormor, betyr jo ikke at du er en dårlig mamma. Så flott at hun har knyttet bånd til mormor. Så deilig for deg den dagen du skulle trenge barnevakt (overnatting). Du kan la barnet ditt være hos mormor med god samvittighet, mens du er på jobbreise e.l. Heldige dere er ❤️ Anonymkode: 9dc78...2aa 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 6. november 2023 #18 Skrevet 6. november 2023 Du overreagerer. Det er jo bare fint at barnet liker seg hos bestemor. Man kan ikke kategorisk si at trygge barn reagerer sånn og sånn. Noen barn har sterk separasjonsangst, andre har ikke, uten at det nødvendigvis er noe galt med noen av dem. At et lite barn slår seg til ro hos andre enn mor eller far, er sjelden et tegn på at barnet er utrygt.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #19 Skrevet 6. november 2023 Anonymus Notarius skrev (Akkurat nå): Du overreagerer. Det er jo bare fint at barnet liker seg hos bestemor. Man kan ikke kategorisk si at trygge barn reagerer sånn og sånn. Noen barn har sterk separasjonsangst, andre har ikke, uten at det nødvendigvis er noe galt med noen av dem. At et lite barn slår seg til ro hos andre enn mor eller far, er sjelden et tegn på at barnet er utrygt. Takk for svar ❤️ det hjalp. Anonymkode: 6df60...1db
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #20 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): At barnet ditt viser at hun er glad i mormor, betyr jo ikke at du er en dårlig mamma. Så flott at hun har knyttet bånd til mormor. Så deilig for deg den dagen du skulle trenge barnevakt (overnatting). Du kan la barnet ditt være hos mormor med god samvittighet, mens du er på jobbreise e.l. Heldige dere er ❤️ Anonymkode: 9dc78...2aa Ja det er sant. Hun har alltid bare ville vært med meg, og nå har det plutselig snudd. Jeg vet jeg er heldig som har en mormor og morfar som elsker barnebarna sine over alt på jord, og jeg er virkelig glad for det! Jeg overreagerer og skal slutte å tenke på det ❤️ Anonymkode: 6df60...1db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå