Einus Skrevet 6. november 2023 #1 Del Skrevet 6. november 2023 Vurderer ny I-Phone og så kommer det opp forslag om Apple Care + og alle de fordelene dette skal gi. Slik ser det ut: AppleCare+ dekker skader som følge av uhell. AppleCare+ for iPhone er et forsikringsprodukt som gir deg teknisk support fra eksperter og dekning for maskinvare i opptil to år, inkludert opptil to tilfeller av skade i løpet av 12 måneder, mot en egenandel på kr 290 for skjermskader eller kr 890 for andre skader. Dekningen gjelder fra den opprinnelige kjøpsdatoen for AppleCare+. Bør jeg ha dette? Noen som vet om f.eks hjemmeforsikringen dekker dette også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #2 Del Skrevet 17. november 2023 Kjøpte nettopp AppleCare+ fordi den dekker skade, tapt og stjålet iPhone. Du får tilsendt ny telefon etter 3-4 dager etter du har meldt det inn. Har allerede innbo og reiseforsikring og vet ikke om mistet eller stjålet telefon blir dekket? Bør jeg si opp AppleCare+? Anonymkode: 961e8...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #3 Del Skrevet 17. november 2023 Du må lese dine egne forsikringsvilkår. Alle er ikke like. Men i min innboforsikring så er det 4000kr egenandel. 1000 kr egenandel for skjermbytte. Reiseforsikring dekker eiendeler som blir stjålet. Generelt er sånne ekstraforsikringer ikke økonomisk, men det kommer an på om du er litt vimsete og ofte er uheldig. Da kan det være lurt. Les vilkårene godt. Anonymkode: 3a364...1e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #4 Del Skrevet 18. november 2023 Noen leverandører tilbyr også forsikringer som b.la telenor har en forsikring til 179kr pr mnd så sjekk med mobil leverandøren tilfelle det kan være rimeligere. Anonymkode: 67d9c...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #5 Del Skrevet 18. november 2023 Jeg vet ikke om man må ha kjøpt mobilen hos leverandøren før man evt kjøper forsikring men hør med dem. Anonymkode: 67d9c...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå