AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Mann her, med ikke de mest delikate føttene. Tenkte at jeg skulle prøve å få gjort noe med det, hjemme og for en relativt billig penge. Hvor begynner man? Noen tips? Anonymkode: 76964...b68
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 Nå mener jeg ikke bare neglene, men huden. Anonymkode: 76964...b68
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 Hvis du kan koste på deg èn time hos fotterapeut, gjør det. De fjerner død hud innunder negl/neglbånd som er veldig viktig å få gjort. Ellers, kjøp ei lita balje som kan brukes til fotbad. Varmt vann, noen spruter med lactacyd (kjøp stor flaske hos apotek, varer lenge), og sitt gjerne 15 min. Dette renser føtter og negler godt, og løsner slik at det er lett å fjerne død hud på hæl. Gni fingre langs føtter og tær for å fjerne møkk. Jeg bruker bare neglene til å skrape av, men du kan kjøpe en fotfil/skrape også. Skyller føttene med rent vann etterpå, og tørket godt av med håndkle, og så krem. Denne fotkremen er fantastisk, og akkurat denne er uten lukt. Gjør en vane å smøre føttene dine daglig, jeg gjør det hver kveld når jeg legger meg https://fotakutten.no/produkte/merkenavn/gehwol/gehwol-salve-125-ml-mot-sprukket-hud?gclid=Cj0KCQiAuqKqBhDxARIsAFZELmKpVOv_uY5t9ROVldDBSjgBp2RUmjeiBpUJcdavHUFq96NXthYEVgsaAoAvEALw_wcB Anonymkode: 65b58...4af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå