Gå til innhold

Kom meg ut av vildelig forhold oppdatering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg kom meg ut av et voldelig forhold ser jeg han har funnet deg en ny. Glad på hans vegne, men bekymret for henne. Jeg vil ikke blande meg, tenker at hun kanskje er smartere å kommer seg ut hvis hun oppdager det. Eller kanskje han faktisk forandrer seg. Jeg tror nok ikke sjalusien hans kan kontrolleres.

Har dere opplevd, en tidligere vildelig person utfører vold senere på andre? Etter noen år i forhold. 

Anonymkode: 3f9de...19e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si. Jeg har selv vært i voldelig forhold, vet ikke om har var slik mot eksen, og helt ærlig vet jeg ikke om jeg hadde trodd henne om hun advarte meg. Hadde nok avfeid det som sjalusi dessverre… kommer ikke til å advare hans fremtidige kjæreste heller, men hadde fulgt litt med og heller kontaktet henne på et senere tidspunkt og sagt at hun kan kontakte deg dersom hun trenger noen å snakke med. Uten å gå inn på hva som har skjedd mellom deg og eksen med det samme. Har hun opplevd han som voldelig så vil hun skjønne hvorfor du sier at du er der om hun trenger det. 

Anonymkode: a868e...982

Skrevet

Jeg kommer ikke til å advare hans nye kjæreste. Han er verdens mest sjarmerende  person. Hun kommer aldri til å tro på meg. Men vi har barn sammen, så kommer til å insistere på at hun tar kontakt med meg, samme hva det måtte være, ang barnet.. Hvis hun spør meg om noe, skal jeg være ærlig.. Men vil egentlig mest han kontakt, fordi jeg håper inderlig hun tar kontakt om det er noe ang barnet mitt..

Anonymkode: 7e6f6...954

Skrevet

Han kommer ikke til å forandre seg.
Det er ingenting du kan gjøre med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...