Gå til innhold

Litt bitter på kvinner etter mye avvisninger i yngre alder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble mye avvist av damer i 20 årene og gikk hele denne perioden av mitt liv uten noe form for nærhet og sex med en kvinne. Hadde litt mer suksess i tidlig 30 årene, men stort sett med "desperate" enslige mødre og samme gjelder vel nå som jeg har passert 40år. 

Men opplever derimot nå mer oppmerksomhet fra kvinner en jeg noen gang har gjort tidligere (feks via tinder), da muligens pgr av at jeg ser relativt ung ut og er godt trent for min alder. Men hvorfor skal jeg gidde å gi disse "desperate" mødrene en sjanse, når "de" etter all sannsynlighet hadde avvist meg 10-15 år tilbake? Gi meg en god grunn til det?

Sliter litt med å ta kvinner seriøst, helt ærlig. Forbinder bare kvinner med avvisninger og følelsesladet berg og dal baner. Litt trist, men sånn er det etter mye dårlige erfaringer.

Får vel mye hat her inne nå, men tror flere menn føler det samme. Gått glipp av sine beste år som ung mann.

Anonymkode: 7319a...653

• Liker 2
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det synd du er så avhengig av de da

• Liker 24
Skrevet

Så det var ikke noe med deg, bare alle de andre? 

Det er bare å fortsette det, å oppføre seg slik du gjør nå så forblir du nok singel, ikke noe stress.

Anonymkode: be90b...559

• Liker 32
  • Nyttig 14
Skrevet

Det høres kanskje ut som at du er homofil? Det er veldig unormalt å tenke slik om kvinner som heterofil mann. Jeg kjenner meg i alle fall ikke igjen i dette. Jeg og de fleste vennene mine var upopulære i 20-åra og det er ikke så rart når jeg tenker tilbake. Vi var litt nerdete og ikke de kjekkeste. Vi har alle hatt bedre hell i 30- og 40-årene og er gift og lykkelige nå. Kona mi er virkelig flott og ville aldri blitt sammen med meg da vi begge var 20. Jeg er takknemmelig for at hun valgte meg nå, og lever veldig greit med det. Du kan kanskje sjekke ut en gayclub og se om det er noe for deg i stedet? 

Anonymkode: 75201...9fb

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Hva var grunnen til at du ble avvist i 20årene? Hvilke kvinner gikk du etter?

Jeg er en stygg kvinne, så jeg har vært dømt til å bli avvist både som ung og nå voksen. 👍

Anonymkode: 23145...f73

• Liker 9
  • Hjerte 6
Skrevet

Skjønner ikke problemstillingen. Disse damene klarer seg nok.

Kanskje det var du som var for ukritisk i yngre år? Prøvde deg på «alle» uten å sjekke om det var gjensidig tiltrekning  eller forelskelse der i utgangspunktet?

Anonymkode: 4fc85...5dc

• Liker 23
Skrevet

Livet ditt ble ikke den orgien du forventet, så nå er du en surpomp. 

Vil du bruke 60 årene på å være en surpump fordi du ikke satte pris å sex i 40 årene også? 

Ikke vær med kvinner du ikke liker, jobb med tankene dine og se degselv i speilet, bli kjennt med folk å hør hvordan de har hatt det i 20 årene og få et større perspektiv av livet. 

Tenk på mødrene som hadde sex med en tverr mann som annså dem som desperate, ikke akkurat kremen av livet det heller. 

Anonymkode: a6dfd...590

• Liker 26
Skrevet

Bare å ikke date eller være med husmødre da vell? Det er vell ikke verre enn det. Men lykke til med å finne en kvinne som ikke har også satt skapet på plass i din alder, det blir for mange verre med alderen og bitterheten tar en. 

Anonymkode: c88f5...5ee

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig skal du ikke gi de «desperate» kvinnene en sjanse når du ikke er det minste tiltrukket av dem.

Hvorfor skjønner ikke alle bitre menn at alle problemene deres løses hvis de finner seg en like bitter mann selv. Så kan de suge kuk og pule hveandre i ræva dagen lang mens de hisser hverandre opp med brunstvræl om hvor fæle kvinner er. Win win. Win for dem fordi de slipper kvinner og kan kose seg med sin virkelige soulmate. Og win for kvinner som slipper bitre og sutrete menn.

Anonymkode: 187e5...606

• Liker 9
  • Nyttig 11
Skrevet

Om du ikke vil, trenger du ikke gjøre noe med noen.

Vil anbefale å kanskje snakke med noen om følelse dine, for det er ikke bra å gå gjennom livet så sint hele tiden.

Men sex trenger du ikke å ha med noen. 

Anonymkode: 95d9e...cd0

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ble mye avvist av damer i 20 årene og gikk hele denne perioden av mitt liv uten noe form for nærhet og sex med en kvinne. Hadde litt mer suksess i tidlig 30 årene, men stort sett med "desperate" enslige mødre og samme gjelder vel nå som jeg har passert 40år. 

Men opplever derimot nå mer oppmerksomhet fra kvinner en jeg noen gang har gjort tidligere (feks via tinder), da muligens pgr av at jeg ser relativt ung ut og er godt trent for min alder. Men hvorfor skal jeg gidde å gi disse "desperate" mødrene en sjanse, når "de" etter all sannsynlighet hadde avvist meg 10-15 år tilbake? Gi meg en god grunn til det?

Sliter litt med å ta kvinner seriøst, helt ærlig. Forbinder bare kvinner med avvisninger og følelsesladet berg og dal baner. Litt trist, men sånn er det etter mye dårlige erfaringer.

Får vel mye hat her inne nå, men tror flere menn føler det samme. Gått glipp av sine beste år som ung mann.

Hva har du på å tjene på å være bitter på alle damene du ikke fikk i 20-årene for liksom nå å ta hevn og ikke ville ha noen, nå som du har draget? Med den incel-attituden kan du i alle fall være sikker på å forbli singel.

• Liker 11
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg hadde et dårlig forhold da jeg var 20 år. Skal jeg skylde det på alle menn?? Jeg tar vel skylda selv. Dårlig dømmekraft, liten tro på meg selv..osv. 

Det er vel en grunn til at du ikke fikk damer i 20 årene, og ALT skyldes vel neppe utseendet ditt. Det KAN jo være at du faktisk ikke er så kjekk som person, har så mye karisma, at du ikke føles trygg? 

Men neida. Det kan jo ikke være det!! Det må jo være hele den kvinnelige befolkningen sin skyld. Selv de du ikke har møtt. Jeg tror dessverre at du var litt ræva da, og du er det enda. 

Heller enn å glede deg over at du kanskje er bedre mat for mons når du er eldre, og at mer modne kvinner finner deg attraktiv, så sitter du og gnur på 20 årene.

Jeg har ingen god grunn til at en dame skal belemres med deg!  Gi oss en god grunn til at du blir en bra kjæreste? For her viser du bare umodenhet og bitterhet, og hvem vil  ha det? 

Anonymkode: dff4d...f4c

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du må helt klart ikke innlagte deg med en kvinne om du ikke vil det, men du har tinder så da vil du virker det som. 

Det er ikke de samme damene som har avvist deg for 20 år siden som nå. 

Og det er et faktum at 20 åringer har et helt annet preferansefelt enn 40 åringer. Du må selge deg selv veldig inn i 20 årene. I 40 årene er det langt mer ettertraktet å være mann generelt. De ser bedre ut, og er mer trygge på seg selv. 

Anonymkode: ca213...484

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Forståelig at man tenker slik, og jeg tenker litt i de samme baner selv. Jeg begynner å nærme meg 40 og da er det kanskje forventet at jeg skal sikte meg inn på fast forhold, men sannheten er at jeg blir mindre og mindre interessert i det etter hvert som jeg, og damene, blir eldre. Er nok veldig vanlig med økt interesse for oss menn i min alder og oppover, men for det første tenker man på hvordan det har vært de siste tjue årene (mange som har hatt det mye verre enn meg) og for det andre blir damene mindre og mindre attraktive. 

• Nyttig 1
Skrevet

Bare å fortsette singellivet hvis du ikke klarer å sette pris på en god kvinne. 

Anonymkode: 66a5e...195

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet

Du ble avvist derfor avviser du de som avviste for å vise hva som er til pass for dem men den som går videre til neste mann på listen er de, og den som forblir singel er du. Du har sjans men dropper det til fordel for søte følelsen av hevn. Kjenn nå etter om den følelsen er bedre enn sex..  

Anonymkode: ca213...484

• Liker 9
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kutt ut!.. Sånn er spillet bare, kvinner skal ikke velte seg over på ryggen for første og slett ikke beste som reker forbi ..Gled deg isteden over at du har draget nå og kos deg!

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet

Du bør absolutt ikke bli sammen med noen med mindreårige barn, uviljen din kommer til å skinne gjennom og barnet kan ta det personlig. Enn om du venter noen år og kvinnene har voksne barn? Da har det ikke så stor betydning at de er mødre.

Uansett bør du jobbe for å ikke la livskvaliteten din avhenge av om du er i forhold eller ikke. Det er ikke bra for deg og det merkes også ganske fort hos omgivelsene, om du tror du skjuler det aldri så godt.

Anonymkode: 123c9...f5b

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du er bitter for anvisningen, men når du får noe som er det av desperate enslige mødre 😅 kan det være du sikter litt for høyt. Jeg tror det finnes noen for dem fleste der ute, alle har vi blitt avvist stort sett. Men man går jo ikke rundt og er bitter. Aner ingenting om deg, men med mindre du ikke er en som virker litt pågående og desperat selv, så legg fra deg den bitterheten og møt heller verden og damer med et åpent sinn. 

Anonymkode: 7ba58...7d8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Du minner meg om en godt trent og vellykket (i hans øyne) fyr jeg møtte for mange år siden.

Tror faktisk han fortsatt er på utkikk etter den perfekte dama 🤓

Anonymkode: 4f098...3ba

• Liker 3
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...