Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går begynte jeg med noen grusomme ryggsmerter som kommer uansett hvordan jeg sitter. Eneste måten å unngå de er å ligge på siden. Har i tillegg fått tilbake kvalmen fra første trimester :dåne: og masse nedpress når jeg går. Høres dette ut som modning? Hvordan var deres siste tid før fødsel?

Jeg er i uke 38

Anonymkode: 84351...c78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ingen tegn til fødsel

Anonymkode: dcfa3...69d

Skrevet

Hadde null tegn. Var bare tung og dritlei 😛 

Anonymkode: bfc04...eb6

Skrevet

Stor mage.

Anonymkode: 4f9aa...015

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I går begynte jeg med noen grusomme ryggsmerter som kommer uansett hvordan jeg sitter. Eneste måten å unngå de er å ligge på siden. Har i tillegg fått tilbake kvalmen fra første trimester :dåne: og masse nedpress når jeg går. Høres dette ut som modning? Hvordan var deres siste tid før fødsel?

Jeg er i uke 38

Anonymkode: 84351...c78

Ikke modning, bare generelt ubehag som følge av langt fremskreden graviditet.

Murringer/menssmerter samt knivstikk-følelse i livmorhals og nedpress, derimot, det er modning. 

Jeg har født fem ganger og alle mine siste dager/uker fram mot fødsel har vært ulike. Har både hatt null tegn og gått rett i fødsel, eller masse tegn i ukevis uten at det har skjedd noe særlig. 

Skrevet

Hadde ingen tegn i forkant, så ble veldig overrasket da ting plutselig begynte å skje😅 Jeg var i super form og hadde akkurat kommet hjem ifra et bryllup sent på kveld (tidlig i uke 38), og merker plutselig at det kommer slim på dopapiret (dette tror jeg kanskje startet noen dager før, men det kan jo skje lenge før uten at det betyr noe) med blodspor inni! Jeg googlet og leste at mange som har fått blodig slim går i fødsel kort tid senere, så jeg klarer ikke å sove den natten. 

Det første tegnet til blodig slim kom kanskje rett over midnatt, deretter begynte jeg å kjenne murringer i 4-tiden, før det gikk over i ordentlig rier i 7-tiden på morgenen. Aktiv fødsel i 12-tiden, og hun var ute rett over 19 den kvelden🥰

Anonymkode: 540a5...d3e

Skrevet

Merket absolutt ingenting før vannet gikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...