Gå til innhold

Hjelp til å forstå hva dette betyr i mingat / gatgo ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har nettopp startet opp i en jobb på et sykehjem og har fått lastet ned den gatgo appen. Jeg kikket på vaktbok i appen for å se hvem jeg skal jobbe med i helga. Og jeg ser kodene D, A og N som jeg skjønner er dag, aften og natt. Men ser at hos noen står det andre koder som JH, AK, SM999, E, f, BA, etc. Hva betyr alt dette? Det er sikkert ikke noe som er kjempeviktig for meg å vite, men jeg begynte å lure på hva det er og blir veldig takknemlig om noen kan svare. :) 

Anonymkode: 10b33...723

Skrevet

E betyr ekstravakt. BA betyr bytte med avdeling. f er delvis fraværende. De andre vet jeg ikke.

Anonymkode: 45bde...2a7

• Nyttig 1
Skrevet

Ser også at noen steder står det koden GA, den vet jeg heller ikke hva betyr.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

E betyr ekstravakt. BA betyr bytte med avdeling. f er delvis fraværende. De andre vet jeg ikke.

Anonymkode: 45bde...2a7

Takk for svar, det var fint å vite :) 

Skrevet

I GAT kan administrator opprette egne vaktkoder og gi de hvilken som helst betegnelse, så dette må du spørre om på arbeidsplassen din.

Anonymkode: 4dfa3...902

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.11.2023 den 21.47):

I GAT kan administrator opprette egne vaktkoder og gi de hvilken som helst betegnelse, så dette må du spørre om på arbeidsplassen din.

Anonymkode: 4dfa3...902

Dette ☝🏻

og sånn ellers, så kan du bruke Google -da får du opp gat brukermanual og der står alle andre koder som ikke kan overskrides manuelt. Som feks fraværskoder, avdelingsbytte (ba) koder, overtidskoder (Ot) ekstrahjelp koder(e-) osv

Anonymkode: 0d35d...c46

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette ☝🏻

og sånn ellers, så kan du bruke Google -da får du opp gat brukermanual og der står alle andre koder som ikke kan overskrides manuelt. Som feks fraværskoder, avdelingsbytte (ba) koder, overtidskoder (Ot) ekstrahjelp koder(e-) osv

Okei. Jeg prøvde å google først før jeg opprettet tråden og fikk opp en brukermanual, men så ikke at det sto noe om kodene. Mulig jeg ikke så det eller så en annen manual enn den du sikter til. Men uansett, takk for svar.

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Okei. Jeg prøvde å google først før jeg opprettet tråden og fikk opp en brukermanual, men så ikke at det sto noe om kodene. Mulig jeg ikke så det eller så en annen manual enn den du sikter til. Men uansett, takk for svar.

Da er det sikkert egendefinerte koder de har laget i vaktplan ja -Da er det kun de som har fasit 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...