Gå til innhold

Kalender fra Nytelse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser noen har spurt her inne så må tipse om denne! Altså Løp og kjøp🤤🥵 Vi hadde en i fjor, men den var det mye ræl i. Denne derimot var helt sykt bra! Fra nytelse.no Virkelig verdt pengene!

IMG_8673.jpeg

Anonymkode: 32eb2...8ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ser noen har spurt her inne så må tipse om denne! Altså Løp og kjøp🤤🥵 Vi hadde en i fjor, men den var det mye ræl i. Denne derimot var helt sykt bra! Fra nytelse.no Virkelig verdt pengene!

IMG_8673.jpeg

Hvordan vet du om den er bra, når du ikke har åpnet lukene enda? Forrige kalender har fått slakt her på KG.

Anonymkode: 23bba...35d

• Liker 2
Skrevet

Jeg har åpnet alle🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har åpnet alle🤣

Dette henger ikke på greip. 

Anonymkode: 23bba...35d

• Liker 1
Skrevet

Denne er det mye ræl i, sorry altså, men den er kanskje fin for de som ikke har noen ting fra tidligere?
Ville heller valgt ut 23 super billige ting (de billigste tingene de har i din foretrukne sexbutikk) og slengt på et produkt du faktisk ville ha...

Anonymkode: d0f59...f27

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har åpnet alle🤣

Lol 🤣

Skrevet

Jeg har hørt rykter at i luke 24 finnes det en naturtro penis.. Like før dama kommer, spruter den på magen og batteriene dør ut😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (16 minutter siden):

Jeg har hørt rykter at i luke 24 finnes det en naturtro penis.. Like før dama kommer, spruter den på magen og batteriene dør ut😂

Vandrerhistorien sier også at den er så naturtro at den lager snorkelyder i tillegg🤭🤭 løp å kjøp!!

Anonymkode: 15c99...38a

• Nyttig 2
Skrevet

Vi har kjøpt den og bryr oss vel egentlig ikke så mye om produktene er kjempebra. Poenget for oss er at vi skal prøve innholdet i kalenderen samme dag, uansett hva. Vi har mye leketøy, men alltid moro å prøve noe nytt også blir det litt krydder i hverdagen 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg har åpnet alle🤣

Kunne du listet opp hva som er i den? Har vært litt kresen på slike kalendere da jeg føler vi får mye av det samme. Er liksom grenser for hvor mange buttplugger og blindfolds en trenger

Anonymkode: 059b6...ccb

Skrevet

Føler jeg har nok av det "vanlige" leketøyet, men liker konseptet med å ha et litt sexy fokus hver dag :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Kunne du listet opp hva som er i den? Har vært litt kresen på slike kalendere da jeg føler vi får mye av det samme. Er liksom grenser for hvor mange buttplugger og blindfolds en trenger

Inneholdt blant annet en womeniser, en digg rabitt dildo, flere andre digge vibratorer, en super myk og digg penishylse. Penis hylsen overrasket oss begge positivt. Samboer sa det føltes super digg for han også å ha den på. Uansett, det var lite ræl av typen blindfolds osv og mange full size vibratorer og dildoer. I tillegg til glidemiddel og orgasmekren selvsagt. Alt i alt et godt kjøp!

Skrevet

Høres ut som dårlig reklame fra Nytelse selv. Slikt som gjør at jeg dropper en nettbutikk det, gitt.

Anonymkode: 74f38...422

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres ut som dårlig reklame fra Nytelse selv. Slikt som gjør at jeg dropper en nettbutikk det, gitt.

Anonymkode: 74f38...422

😂😂😂 Snakk om å være skeptisk🤣 Kan forsikre deg om at jeg overhode ikke har noen tilknytning til den nettsiden What so ever😆 Kun en fornøyd kunde med en anbefaling! Som tidligere nevnt var vi ikke særlig imponert over den vi kjøpte fra Kondomeriet i fjor. Denne derimot var vert pengene og man satt faktisk igjen med en opplevelse av at innholdet sto i stil til prisen og vel så det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

😂😂😂 Snakk om å være skeptisk🤣 Kan forsikre deg om at jeg overhode ikke har noen tilknytning til den nettsiden What so ever😆 Kun en fornøyd kunde med en anbefaling! Som tidligere nevnt var vi ikke særlig imponert over den vi kjøpte fra Kondomeriet i fjor. Denne derimot var vert pengene og man satt faktisk igjen med en opplevelse av at innholdet sto i stil til prisen og vel så det.

Du får også kjøpt denne hos Kondomeriet. Det er et samarbeid. 

Anonymkode: acad4...afd

Annonse
Gjest Mr. Ron
Skrevet

Fruen vil ikke ha kalender. Hun vil at alt skal være natura!😇

Skrevet

Kjøpte kalender fra nytelse for to år siden. Kun en ting som var brukenes. Ellers bare skrot. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.11.2023 den 9.13):

Inneholdt blant annet en womeniser, en digg rabitt dildo, flere andre digge vibratorer, en super myk og digg penishylse. Penis hylsen overrasket oss begge positivt. Samboer sa det føltes super digg for han også å ha den på. Uansett, det var lite ræl av typen blindfolds osv og mange full size vibratorer og dildoer. I tillegg til glidemiddel og orgasmekren selvsagt. Alt i alt et godt kjøp!

Glemte at jeg hadde spurt, før jeg plutselig satt å vurderte en slik kalender😅 Takk for tilbakemeldingen. Vi har så mye fra før, som stort sett blir liggende nederst i esken. En får jo favoritter som blir dratt frem gang etter gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...