AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Er du en spender eller en saver? Anonymkode: 254d3...bf6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 Definitivt en saver. Jeg er minimalist, og penger er det eneste jeg sparer på. Anonymkode: 5ed78...3b5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 Definitivt spender. Anonymkode: 80bd5...3bd
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4 Skrevet 6. november 2023 En blanding. Shopper sjelden og bytter ikke ut ting før de er omtrent ødelagt. Bruker generelt lite penger i hverdagen. Men når jeg først kjøper noe kan jeg betale litt ekstra for å få akkurat det jeg vil ha. Anonymkode: 94f6c...aea
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #5 Skrevet 6. november 2023 En blanding. Sparer mye i hverdagen, men unner meg større ting en gang i blant ☺️ Anonymkode: 6a5d5...98f
Fant80 Skrevet 6. november 2023 #7 Skrevet 6. november 2023 Spender. Penger er til for å brukes. Sparer om det er noe som ikke er innenfor umiddelbar rekkevidde som jeg må ha.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #8 Skrevet 6. november 2023 Kombo. Har veldig lavt forbruk i det daglige, har hatt shoppestopp på klær i mange år, har lavt matbudsjett, spiser sjelden ute, men kjøper gjerne en designlampe, et dyrt møbel eller kunst i en helt annen prisklasse enn mine shoppaholic venner. Prøver å kjøpe kvalitetsting jeg kan ha lenge, og evt selge for en god pris. Anonymkode: aecbd...cd2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #9 Skrevet 6. november 2023 Er også kombo. Tar fornuftige og kjedelige valg i hverdagen (har ikke bil, tar med matpakke, senker temperatur, rimelige måltider osv.) slik at jeg har penger nok når det er noe spesielt. Inviterer på fest, varter opp gjester, oppgraderer når jeg er på reise, kjøper dyrere mer holdbare møbler osv. Anonymkode: d78d1...beb
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #10 Skrevet 6. november 2023 Ingen a delene. Jeg hater både materielle goder og penger og ønsker å ha så lite av begge som mulig til enhver tid! Anonymkode: 9cf24...870
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå