AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 jeg og kjæresten min har vært sammen i 6-7 måneder, i starten var han skikkelig søt å drømme kjæresten å jeg har blitt glad i han men i det siste har han bare vært frekk. det er lenge siden vi sist lå sammen kanskje 1-2 uker siden. han spiller bare fortnite når vi er ilag å viss jeg prøver å snakke til han eller få oppmerksomheten bare blir han sur fordi jeg «forstyrrer» han. han spør ikke om å være ilag så ofte lenger å det er nesten bare meg som må det men tenker å dumpe han, hva syns dere jeg burde gjøre? Anonymkode: 12eaa...601
Blåjojo Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 Jeg synes du bør sette deg ned å snakke med han om hva du føler i forhold til dette. Så tar dere det videre derifra. Du kan ikke tvinge han til å slutte å spille, men du kan la vær å være sammen med han når han gjør det. La han få litt tid til å savne deg.
Gjest Lars1009 Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 Kanskje dere henger for mye sammen? Han trenger også egentid...
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4 Skrevet 6. november 2023 Jeg hadde gått fra ham og ønsket ham lykke til med Frøken Fortnite. Du kan ikke endre ham, ts. Han synes å ha et avhengighetsforhold til spillet, og det vil ikke endre seg om han selv ikke er motivert for det og selv ønsker å slutte. Jeg har sett så mange som er avhengige av slike spill, de er som rusmisbrukere, ødelegger forholdene de er i, gang på gang, de sørger og så rømmer de enda lengre inn i spillavhengigheten. Å få barn med slike blir for de fleste kvinner et mareritt. Han viser deg allerede at han prioriterer spillingen foran deg, foran forholdet. Unn deg selv bedre! Anonymkode: b17df...a12
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #5 Skrevet 6. november 2023 Kan du ikke bare kjøre samme opplegg? Når han legger fra seg spillingen eller er ferdig for kvelden og klar for litt hanky panky, så sitter du der med "din hobby" og sier at han forstyrrer deg? Jeg regner med at dere begge er unge, så om du gjør dette et par uker fremover så har det to utfall. Han skjønner tegninga, eller så dropper dere forholdet. Anonymkode: e93fb...3b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå