AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 - Fredrikstad - Sandefjord - Kristiansand Som småbarnsfamilie i arbeiderklassen. Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: defc6...63a
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 Fredrikstad. Kristiansand er fullt av menigheter og sørlendingene er vanskelig å bli ordentlig kjent med. Sandefjord er bare veldig kjedelig. Fredrikstad er hyggelig men har sine røffe områder også. Anonymkode: 6fe67...eb3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fredrikstad. Kristiansand er fullt av menigheter og sørlendingene er vanskelig å bli ordentlig kjent med. Sandefjord er bare veldig kjedelig. Fredrikstad er hyggelig men har sine røffe områder også. Anonymkode: 6fe67...eb3 Har bodd i Kristiansand i årevis, har aldri lagt merke til alle disse menigheter folk snakker om. Anonymkode: 13174...673
fru Alving Skrevet 8. november 2023 #4 Skrevet 8. november 2023 Tror kanskje jeg ville valgt Fredrikstad. Jeg synes at det har skjedd mye mer utvikling der enn i Sandefjord, som er en veldig liten by. Fredrikstad er kort vei til Sverige, til Oslo og det er fint der om sommeren. det er heller ikke en utpreget snobbeby når ndu sier dere er arbeiderklasse. Østfold er litt... nedpå. Kristiansand er for langt unna alt for meg. For konservativt og dobbeltmoralsk også.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #5 Skrevet 8. november 2023 Innflytter i Kristiansand og disse menighetene har jeg sett lite til. Mange tilflyttere i byen, og søringene er greie folk. Tar litt tid å bli kjent med de, men de kommer jo mye ann på en selv også:)! Stortrives både vi voksne og barna. Anonymkode: 26227...32d
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #6 Skrevet 8. november 2023 Sandefjord❤️ (Er også meget nært Sverige, hvis det er noe å hige etter, ref innlegg over. Går båt dit) Eventuelt Kristiansand, der kan man ha årskort i Dyreparken. Det er stas for ungene😄 Anonymkode: 5f9d4...050
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå