Gå til innhold

Hvor ville dere ha bodd av...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Fredrikstad

- Sandefjord

- Kristiansand

Som småbarnsfamilie i arbeiderklassen.

Hvorfor/hvorfor ikke? 

Anonymkode: defc6...63a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fredrikstad. Kristiansand er fullt av menigheter og sørlendingene er vanskelig å bli ordentlig kjent med. Sandefjord er bare veldig kjedelig. Fredrikstad er hyggelig men har sine røffe områder også. 

Anonymkode: 6fe67...eb3

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fredrikstad. Kristiansand er fullt av menigheter og sørlendingene er vanskelig å bli ordentlig kjent med. Sandefjord er bare veldig kjedelig. Fredrikstad er hyggelig men har sine røffe områder også. 

Anonymkode: 6fe67...eb3

Har bodd i Kristiansand i årevis, har aldri lagt merke til alle disse menigheter folk snakker om.

Anonymkode: 13174...673

Skrevet

Tror kanskje jeg ville valgt Fredrikstad. Jeg synes at det har skjedd mye mer utvikling der enn i Sandefjord, som er en veldig liten by. Fredrikstad er kort vei til Sverige, til Oslo og det er fint der om sommeren. det er heller ikke en utpreget snobbeby når ndu sier dere er arbeiderklasse. Østfold er litt... nedpå.

Kristiansand er for langt unna alt for meg. For konservativt og dobbeltmoralsk også.

Skrevet

Innflytter i Kristiansand og disse menighetene har jeg sett lite til. Mange tilflyttere i byen, og søringene er greie folk. Tar litt tid å bli kjent med de, men de kommer jo mye ann på en selv også:)! Stortrives både vi voksne og barna. 

Anonymkode: 26227...32d

Skrevet

Sandefjord❤️ (Er også meget nært Sverige, hvis det er noe å hige etter, ref innlegg over. Går båt dit) Eventuelt Kristiansand, der kan man ha årskort i Dyreparken. Det er stas for ungene😄

Anonymkode: 5f9d4...050

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...