AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Del Skrevet 6. november 2023 Noen som har noen gode tips til å få slike gretne gamle gubber til å respektere en og til å lytte? Anonymkode: f64e1...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 6. november 2023 #2 Del Skrevet 6. november 2023 Hun kunne ha flyttet seg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Del Skrevet 6. november 2023 Her er det hun som er problemet ikke han. Anonymkode: 13076...49b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4 Del Skrevet 6. november 2023 Honey Dew skrev (1 time siden): Hun kunne ha flyttet seg. Eller han kunne gjort det? Det var ingen grunn til at han satte seg der annet enn å irritere. Anonymkode: f64e1...45a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #5 Del Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Her er det hun som er problemet ikke han. Anonymkode: 13076...49b Det var han som var arrogant ikke hun. Hun var snill og høflig. Og ikke minst så var hun veldig vennlig mot han. Men han var bare arrogant. Hvordan håndterer dere slike gubber? Anonymkode: f64e1...45a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #6 Del Skrevet 6. november 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Eller han kunne gjort det? Det var ingen grunn til at han satte seg der annet enn å irritere. Anonymkode: f64e1...45a Kanskje han gikk i egne tanker og var i så dårlig form at han bare satte seg på en benk for å hvile litt. Det er nemlig ikke alltid at folk leger så veldig merke til andre og hva de gjør. Anonymkode: 17542...30a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #7 Del Skrevet 6. november 2023 Jeg synes denne "gretne gamle gubben" var kul jeg. Snøflak-generasjonen med alle sine følgere fikk ikke tatt over mannens faste benk haha. 1-0 til virkeligheten. Anonymkode: ae45c...448 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #8 Del Skrevet 6. november 2023 Hvordan håndtere fjollete filming tenker jeg. Synes han håndterer det bra, og er morsom når han sier noe slikt som «oh you’re on a journey!»😆 Anonymkode: 09f29...b8b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #9 Del Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det var han som var arrogant ikke hun. Hun var snill og høflig. Og ikke minst så var hun veldig vennlig mot han. Men han var bare arrogant. Hvordan håndterer dere slike gubber? Anonymkode: f64e1...45a Hun lider av "Main character syndrome" Men du er vel en av de, som mener at det alltid er mannens feil. Anonymkode: 13076...49b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #10 Del Skrevet 6. november 2023 Jeg antar at dette er et trolleinnlegg. Alternativet er bare for trist. Anonymkode: b37ee...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #11 Del Skrevet 6. november 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Det var han som var arrogant ikke hun. Hun var snill og høflig. Og ikke minst så var hun veldig vennlig mot han. Men han var bare arrogant. Hvordan håndterer dere slike gubber? Anonymkode: f64e1...45a Enig med deg. De som svarer her oser bare bitterhet og mangler forståelse for hvordan de unge bruker sosiale medier i dag. Forøvrig synes jeg hun håndterte det glimrende. Hun var høflig og forklarte. Hun ble møtt med nedlatenhet og hersketeknikk. Synes hun håndterte det bedre enn jeg kunne forvente. Men det er dessverre ingen andre man kan forandre/endre enn seg selv. Så at noen går inn for å ødelegge med fullt overlegg det kan man ikke få gjort noe med. Det finnes alltid de. Anonymkode: 6f2ab...bbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. november 2023 #12 Del Skrevet 6. november 2023 Honey Dew skrev (2 timer siden): Hun kunne ha flyttet seg. Enig 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 6. november 2023 #13 Del Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det var han som var arrogant ikke hun. Hun var snill og høflig. Og ikke minst så var hun veldig vennlig mot han. Men han var bare arrogant. Hvordan håndterer dere slike gubber? Anonymkode: f64e1...45a Det er helt ok at hun ba ham pent om å flytte seg, men hun burde ha gitt seg når han sa nei. Det er en offentlig benk. Hun har ingen rett til å kaste ut noen. Begge er ganske vrange, spør du meg. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #14 Del Skrevet 6. november 2023 Virker ganske fake. Anonymkode: 2816f...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 6. november 2023 #15 Del Skrevet 6. november 2023 Snakk om prinsessefakter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #16 Del Skrevet 6. november 2023 Si: "Ok boomer!" Da blir de helt satt ut og gir seg. Seier! Anonymkode: 17542...30a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #17 Del Skrevet 6. november 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Enig med deg. De som svarer her oser bare bitterhet og mangler forståelse for hvordan de unge bruker sosiale medier i dag. Forøvrig synes jeg hun håndterte det glimrende. Hun var høflig og forklarte. Hun ble møtt med nedlatenhet og hersketeknikk. Synes hun håndterte det bedre enn jeg kunne forvente. Men det er dessverre ingen andre man kan forandre/endre enn seg selv. Så at noen går inn for å ødelegge med fullt overlegg det kan man ikke få gjort noe med. Det finnes alltid de. Anonymkode: 6f2ab...bbd Hun hadde jo ikke trengt å stille seg foran en benk om hun måtte filme ute. Det er mange steder der man kan stå litt for seg selv uten å forstyrre andre. Hvorfor skal alle vi andre være inconvenienced bare fordi alle vil være Tik Tok stjerner og skal filme seg selv over alt. I gamle dager (ja jeg er snart 50 år) stoppet vi opp før vi gikk inn i kamerafeltet til de som sto og tok bilder, men det var mest fordi 1. det var ikke enkelt bare å ta nytt når bildet måtte fremkalles før man fikk se det og 2. folk var raske og ta takk. Nå kan man jo nesten ikke bevege seg ute uten at noen står å filmer eller tar en trillion bilder. Ikke er de raske slik vi andre kan gå videre i vår dag og ikke sier de takk. Jeg heier på den "gretne gamle gubbe" her. Hun eier ikke verden - han har rett til å være der også. Om hun er misførnøyd med å ha han med i bildet så får HUN flytte seg. Anonymkode: b597a...ee6 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gud Skrevet 6. november 2023 #18 Del Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Eller han kunne gjort det? Det var ingen grunn til at han satte seg der annet enn å irritere. Anonymkode: f64e1...45a Han var ein dust. Ho burde akseptere det og flytta seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady La-Laa Skrevet 6. november 2023 #19 Del Skrevet 6. november 2023 Det hun kunne gjort var å gjøre han oppmerksom på at hun live-streamet. Er jo faktisk ikke lov å filme og legge ut video uten samtykke. Med den tilnærminga ville han trolig flyttet seg også. Det å forlange at noen skal flytte seg er ikke greit på en offentlig plass og var vel nettopp derfor han ble tverr også. Og siden han ikke hadde noe i mot å komme med på filmen hennes, gjorde det så voldsomt mye at han satt der i bakgrunnen da? «Seerne mine vil ikke se deg på videoen min» påstod hun. Vel, uten å kjenne seerne hennes vil jeg heller påstå at det de ikke vil se er vel en unødig lang meningsløs krangel om en BENK🤣 jeg gadd ikke å se ferdig hvert fall. Hvordan endte det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 6. november 2023 #20 Del Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun hadde jo ikke trengt å stille seg foran en benk om hun måtte filme ute. Det er mange steder der man kan stå litt for seg selv uten å forstyrre andre. Hvorfor skal alle vi andre være inconvenienced bare fordi alle vil være Tik Tok stjerner og skal filme seg selv over alt. I gamle dager (ja jeg er snart 50 år) stoppet vi opp før vi gikk inn i kamerafeltet til de som sto og tok bilder, men det var mest fordi 1. det var ikke enkelt bare å ta nytt når bildet måtte fremkalles før man fikk se det og 2. folk var raske og ta takk. Nå kan man jo nesten ikke bevege seg ute uten at noen står å filmer eller tar en trillion bilder. Ikke er de raske slik vi andre kan gå videre i vår dag og ikke sier de takk. Jeg heier på den "gretne gamle gubbe" her. Hun eier ikke verden - han har rett til å være der også. Om hun er misførnøyd med å ha han med i bildet så får HUN flytte seg. Anonymkode: b597a...ee6 Det er slik snøflak-generasjonen er i dag. Alle skal tilpasse seg dem og gud nåde oss hvis de føler seg krenket over noe vi sier eller gjør. Dette var en park med benker. Hun satt ikke på benken og snakket til kameraet. Hun stod. Folk har faktisk lov til å sette seg på en benk. Vi vet jo ikke hvor stor avstand det var mellom benkene. Kanskje dette var den eneste benken på lang avstand. Hun kunne lett flyttet seg et par meter til siden. Et fotostativ er ikke så tungt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå