AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Jeg svelget helt galt og følte en liten matbit som havnet o lungen. Hadde esktreme hosteanfall i etterkant og følelsen av noe i lungen på ve side. Ble etter noen dager høyfebril, kjempedårlig og fikk påvist lungebetennelse. Tatt antibiotika en uke. Fortsatt ekstreme hosteanfall til jeg brekker meg. jeg har sendt mld til legen ang den matbiten, da jeg ikke husket på det da jeg var der første gang og fikk påvist lungebetennelsen. Men ved en slik kjemisk lungebetennelse - må biten fjernes?? Eller blir det uansett bra med antibiotika? Noen med erfaring? Anonymkode: d416b...43e
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 Har de tatt bilde? Anonymkode: d6a7d...4c2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 Dette må du snakke med lege om. Da minsten her fikk en liten peanøtt i lungen måtte den fjernes i narkose så han ikke skulle få lungebetennelse og bli alvorlig syk. Ring legevakta og spør. Anonymkode: e8f98...295 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4 Skrevet 6. november 2023 Ja, du må til Bronkoskopi og fiske opp matbiten hvis du ikke har sett at den har kommet ut igjen ved hosting. Det er en forholdsvis kort prosedyre, som varer mellom 10-30 minutter og du behøver ikke narkose siden du ikke er barn. Du får beroligende og lokalbedøvelse ☺️ ring og si ifra til legen i morgen tidlig så henvisning kan bli sendt raskt. Så blir du tatt inn raskt. Anonymkode: 54dbb...a1a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå