AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Vi bor i et gammelt hus som er dårlig isolert som gjør at det er kaldt inne spesielt på gulvet. Selvom varmepumpa står på hele tida ligger temperaturen på 18-19 grader. Lurer på hvordan jeg skal kle på 2 åringen? Skal jeg ta på henne ull eller trengs det ikke? Innesko er hun flink til å bruke Anonymkode: a027e...1f9
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 Kjenn på ungen? Og spør? Noen unger er varme av seg, andre er kalde, så hva ditt spesifikke barn trenger, er vanskelig å si. Våre bruker som regel ull-stilong og ull-trøye inne. Rett og slett fordi de trenger det ute, og vi gidder ikke styre med av-med-bukse-på-med-stilongs-og-så-på-med-bukse-igjen. Så da har de bare ullen på seg inne. Kjenner de kalde ut (noe som aldri noen sinne har skjedd) ville vi bare tatt på mer klær. Anonymkode: a1551...61d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 19 grader inne er jo ganske kaldt? Er jo ikke vinter ennå heller Ha på ull, i allefall. Anonymkode: f5d8b...208
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4 Skrevet 6. november 2023 Ullundertøy, bukse, genser, tøfler 18-19 er ganske kaldt, ville hatt på ullgenser istedenfor vanlig genser over ullundertøyet Anonymkode: 50164...65d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #5 Skrevet 6. november 2023 Hva kler du deg i? Fryser du, så fryser nok ungen. Jeg ville hatt på vanlige klær med en varm cardigan/genser og tøfler. Anonymkode: 9998c...d0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå