AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #21 Del Skrevet 6. november 2023 Høres ut som om du har en spiseforstyrrelse ❤️. Er ikke normalt å spise middag rett etter tre brødskiver, på morgenen. Søk profesjonell hjelp ❤️ Anonymkode: 671f5...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #22 Del Skrevet 6. november 2023 Utdyp. Spiser du 3 skiver toast til frokost og rett etterpå ris og snitzel? Da har du en overspisingslidelse. Du vet vel at dette ikke er "vanlig" Anonymkode: 1c1f7...898 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #23 Del Skrevet 6. november 2023 Det hørtes mye og usunt ut. Håper du spiser litt bær og grønnsaker også. Anonymkode: 4a5bc...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. november 2023 #24 Del Skrevet 6. november 2023 Ja det skal vel kunne gå bra 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #25 Del Skrevet 16. november 2023 Jeg synes 3 skiver toast er mye i seg selv. Jeg spiser 1 brødskive til frokost. Også i 40-årene. Anonymkode: b3042...155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #26 Del Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (På 6.11.2023 den 11.36): Å etter jeg har spist så lager jeg meg litt ris å en snitzel etter det? Anonymkode: 72e71...b0b Nei det er ikke normalt med mindre du er syk eller veldig overvektig. Det som er normalt er en brødskive eller to knekkebrød til frokost. Så kanskje en banan som mellommåltid og så middag. Anonymkode: 72f16...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #27 Del Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Nei det er ikke normalt med mindre du er syk eller veldig overvektig. Det som er normalt er en brødskive eller to knekkebrød til frokost. Så kanskje en banan som mellommåltid og så middag. Anonymkode: 72f16...397 Lunsj? Anonymkode: 1fee1...ecd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #28 Del Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Lunsj? Anonymkode: 1fee1...ecd Ja beklager. Jeg spiser ikke frokost selv. Så mitt første måltid er lunsj. Anonymkode: 72f16...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #29 Del Skrevet 29. november 2023 Men er 3 toast = 6 brødskiver? Om jeg forstår toast rett, er det brødskive både på toppen og i bunn med ost og skinke i mellom? 6 brødskiver er i seg selv veldig mye, Eller mener du ostesmørbrød hvor det er en skive med pålegg som du griller i ovnen? Anonymkode: d1829...a81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 29. november 2023 #30 Del Skrevet 29. november 2023 Det kommer an på hva du spiser resten av dagen. At du spiser middag til frokost er ikke noe problem, men det blir jo fort for mange kalorier totalt om du spiser middag senere på dagen i tillegg. Foreslår at du skriver ned det du spiser i løpet av en dag og ser over at du får i deg det du skal av mineraler, proteiner osv og får en viss oversikt over antall kalorier. Meningen er ikke å telle kalorier, men å bli bevisst på kosthold og evt overspising. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå