AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Genetisk sett har jeg ganske tunge øyelokk, er kun 29. Nå har det ganske brått falt mye på spesielt det høyre øyet, og jeg kan se skygge hvis jeg er hoven rundt øynene. Den blir borte når jeg løfter opp øyelokket, så det er tydelig at det er dét. Hva gjør jeg nå? Får man dekt slike operasjoner? Kan ikke akkurat si at jeg har tid til å operere... men regner med det ikke er lenge før jeg har skygge der konstant Anonymkode: e9ada...310
LissiN Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 Snakk med fastlegen din, de kan henvise om det er aktuelt. Ved vanlig sykehus er det ventetid. Ellers kan du ta det privat om du har behandlingsforsikring. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 Dra til legen å få hen til å vurdere det. Jeg fikk dekket øyelokksoperasjon, men hos meg så dekket øyelokkene halve øyet og det hemmet synet mitt. Anonymkode: 0584a...858
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4 Skrevet 6. november 2023 for å få dekket oprerasjon fra det offentlige må det foreligge helsemessige årsaker, som at øyelokkene er så tunge at det påvirker synet. Privat er det vel bedre åt a det før det blir for ille vil jeg tro. Anonymkode: d581c...5cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå