Gå til innhold

Damer, liker dere å leke med penis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker dere å ta på penisen, leke med den og gjøre noen triks? 

Blir dere opphisset av dette? Eller liker dere ikke å ta i den i det hele tatt? 

Anonymkode: 9ad2a...152

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. Nei. Det gir meg ingen spesiell glede ved å «ta på penisen» eller «gjøre noen triks»😂

Jeg blir ikke opphisset av det, men jeg misliker det heller ikke.

Penis er ikke så forbanna spennende liksom. Det er en kroppsdel på lik linje som andre kroppsdeler.  

Jeg syntes peniser var spennende da jeg var kanskje 14-16 år og knapt hadde sett en penis før. Nå, not so much.

Anonymkode: ccdfd...52e

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Suger ikke...men vil ha den inni meg 😍 Gjerne tykk og ikke så lang...elsker å bli fyllt opp.

Anonymkode: 66de3...124

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja! Liker å kose med den. Stryke på den, klemme på den og fikle med den. Og å stryke over ballene🥰

Anonymkode: 2b5f5...f20

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Triks? Som en hund? Nei. 

Anonymkode: 2adb4...492

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

...elsker å bli fyllt opp.

Anonymkode: 66de3...124

Sa ingen damer ever😊.

Om du er en dame slik du hevder, så vet du at man ikke «fylles opp» av en tykk penis. Underlivet er superelastisk, og ikke en statisk åpning med et bestemt mål.

Vagina er ikke en puttekasse.

IMG_7872.jpeg

Anonymkode: ccdfd...52e

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Hadde en ex som alltid holdt den da vi skulle sove. Ble som regel noe annet enn soving 😄

Skrevet

Hvis du har vært her inne en liten stund vet du at mange kvinner liker dette. Og mange er uinteressant men gjør det fordi han liker det og noen unngår helst penis om de kan med unntak av å ha den inni seg. 

For meg kommer det veldig ann på. I de relasjonene jeg har hatt til menn blir fokuset på hans penis et resultat av vår relasjon. Hvis jeg virkelig elsker ham, er avslappet med ham og opplever at alt vi gjør er et produkt av kjærlighet da vil jeg også elske penisen hans, å ta på dem, kose med den, slike dem, kose med pungen osv osv. I en annen relasjon kan jeg ikke kjenne på det samme, fordi mannen er annerledes, sex-en er annerledes osv. Så for meg er ikke dette statisk. Til nå har jeg bare møtt en mann jeg virkelig elsker penisen til, hvor jeg gjerne kan finne nytelse med å få lov til å ligge og suge ham og pungen hans lenge. Men med ham slapper jeg av på en helt annen måte. Jeg tror jeg er mer opptatt av å skulle få suge ham enn det han er. 

Anonymkode: 578f2...da1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja! Liker å kose med den. Stryke på den, klemme på den og fikle med den. Og å stryke over ballene🥰

Anonymkode: 2b5f5...f20

Ja, enig.  Enten som forspill eller mellomspill, herlig.  Også i forbindelse med suging og å ta den mellom puppene f. eks,

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvis du har vært her inne en liten stund vet du at mange kvinner liker dette

Amen

• Liker 1
Skrevet

Litt usikker på hva som kvalifiseres som triks 🤷🏼‍♀️

Men jeg liker å kose, fikle, suge og ta på den. Også utenom sex. 

• Liker 2
Skrevet
bullehurk skrev (38 minutter siden):

Ja, enig.  Enten som forspill eller mellomspill, herlig.  Også i forbindelse med suging og å ta den mellom puppene f. eks,

Amen

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du har vært her inne en liten stund vet du at mange kvinner liker dette. Og mange er uinteressant men gjør det fordi han liker det og noen unngår helst penis om de kan med unntak av å ha den inni seg. 

For meg kommer det veldig ann på. I de relasjonene jeg har hatt til menn blir fokuset på hans penis et resultat av vår relasjon. Hvis jeg virkelig elsker ham, er avslappet med ham og opplever at alt vi gjør er et produkt av kjærlighet da vil jeg også elske penisen hans, å ta på dem, kose med den, slike dem, kose med pungen osv osv. I en annen relasjon kan jeg ikke kjenne på det samme, fordi mannen er annerledes, sex-en er annerledes osv. Så for meg er ikke dette statisk. Til nå har jeg bare møtt en mann jeg virkelig elsker penisen til, hvor jeg gjerne kan finne nytelse med å få lov til å ligge og suge ham og pungen hans lenge. Men med ham slapper jeg av på en helt annen måte. Jeg tror jeg er mer opptatt av å skulle få suge ham enn det han er. 

Anonymkode: 578f2...da1

Det er vel en stor forksjell når det kommer til menn å kvinner, ja selvfølgelig finnes det de kvinner som liker det, eller som du hvis mannen er ekstra spesiell for deg. 

Menn tanken kanskje at en penis for kvinne blir som de ser på pupper, føler gjennomsnitts mannen hvis han ikke hadde følt at kvinnen kom til å føle det som ubehagelig/upersonlig. Hadde de gjerne suget på et bryst mens de lekte med den andre i hånden under hele økten. Jeg har brukt det ønske som et krydder, mannen jeg er med nå for eksempel, kan iblant sette rett opp begge to hvor jeg rir han sakte putte en pupp i munne hans. Samtidig som vi holder rundt hverandre og jeg får føle han stønne inn i brystet mitt mens jeg stønner i øret hans, og kan små erte han om han suger for hardt at det ikke vil komme noe ut før jeg slutter med prevansjon.

Når vi ligger i skje, avhengig av hvem som er store skje holder han et bryst i hånden, eller så holder penisen og pungen hans. Eventuelt begynne å leke med den lenge nok tils han begynner å få pre cum og da suge han. Han har tilbydt å gjøre det samme under kos, og av og til lar jeg han tenne meg opp tils jeg ikkke klarer mer og trenger munnen hans. Men det blir mer at om han er store skje er det kos, hvis jeg er store skje leder det til sugejobb eller sex.

Anonymkode: 8feb2...f53

Skrevet

Blir litt nysgjerrig på hva du mener med «triks»? Jeg kan trylle den stor og få den til å stå, hvis det var det du tenkte på? Lydig liten (stor) sak. Neida (joda). Herlighet, nå var humoren på bånn kjenner jeg 😅

Fra spøk til alvor: Jeg elsker penisen til den jeg har en seksuell relasjon med og kan fint "leke" med den, både når det kommer til sex, men også ellers. Stryke på, kysse på, kjærtegne ballene, suge, slikke, gni meg og alt det som faller meg naturlig når vi holder på. Jeg blir opphisset av å ta på den og den forblir ikke urørt hverken før, under eller etter sex. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Liker de fleste peniser jeg, både visuelt og fysisk. Stryke, kysse, slikke og suge..

Anonymkode: c1ad5...dd8

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Er jeg forelska i han er jeg også forelska i kuken hans ❤️

Ganske enkel sånn 🤭🫣🫡

• Liker 7
Skrevet

Ja, elsker det ☺️ 

Anonymkode: 9da6f...6d5

• Hjerte 2
Skrevet

Jepp 😁 😁 Synes peniser er facinerende 😁 

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, liker å leke med penisen. Kose, slikke og suge den. 😊

• Hjerte 3
Skrevet

Jeg liker å trikse med penis ja, som en fidget- spinner. Kaste den litt rundt kanskje og dunke den i bordkanten :lur:

Anonymkode: e7e33...7b6

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 72c0c...039

• Liker 1
Skrevet

Æsj æsj æsj!!!

Anonymkode: 4942a...f1c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...