AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Vi har vært sammen I litt over 5 år. Han er en fantastisk mann, snill, hjelpsom, gjør alltid så godt han kan for andre. Vi har det gøy sammen, hverdagen er fin, da vi kan le av de samme tingene. Men han vil ikke ha sex. Sier han bare ikke har lyst. Når jeg nevner barn så sier han ikke enda.. det er så mye nå, orker ikke sånn mas.. vi er begge 30+ så kan ikke akkurat vente så lenge.. Barn er ikke det viktigste for meg, jeg tror jeg kunne vært lykkelig likevel, men jeg føler valget blir tatt for meg. At jeg bare må føye meg.. han vil ikke ha sex, så vi har ikke sex. Og da automatisk ikke barn. Vi bor på hans hjemsted, og det er sjelden han er med til familien min. Skjønner jeg ikke kam kreve han er med hele tiden, men nå er det veldig sjelden.. sier jeg ønsker han skal bli med, men nei. Han vil ikke overnatte, han har mye å gjøre. Føler meg helt fortvilet over det her. Jeg elsker han og han sier han elsker meg. Sier han fortsatt har de samme følelsene, og ønsker vi skal leve sammen. Vil jeg angre om jeg går fra han? Gresset er vel ikke grønnere på den andre siden, men jeg klarer bare ikke tenke klart her.. Anonymkode: 08f6c...788 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 Nei. Jeg tror ikke du vil angre sånn på sikt. De første ukene ja, men ikke over tid. Dessverre. Når du allerede nå savner sex, og delvis barn, vil det nok ikke bli bedre. Anonymkode: d1ab1...795 1
Juniper Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 Gresset er jo definitivt ikke grønt der du er nå! Du er ikke lykkelig, og ser ingen forbedring. Og han vil ikke kommunisere om hva som er feil. Tror du gjør lurt i å ta et tøft valg og bryte opp. 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4 Skrevet 6. november 2023 Dere må uansett ta praten, å han burde ta seg en tur til legen pga manglende lyst. Sjekke om det er noe som gjør det. For dette kommer til å bli brudd frem i tiden om ikke noe gjøres nå, siden det allerede er et problem for deg. Anonymkode: b272f...b6b 1
Ut_på_tur Skrevet 6. november 2023 #6 Skrevet 6. november 2023 Du kommer til å angre hvis du blir. Du vil ha en mann som er der for deg, blir med deg til familien din, har sex med deg og lar det å få barn eller ikke være et felles diskusjonspunkt. 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #7 Skrevet 6. november 2023 Det som er så alarmerende med et sånt forhold er at den ene parten ikke forstår at det er feil, slemt og illojalt å bare bestemme at det ikke skal være sex i forholdet. Samtidig så forventer de at den andre skal godta det, og leve i et forhold uten sex. Det forteller at mennesket mangler en innsikt og forståelse av hvordan det er å leve i forhold. Anonymkode: 0713d...15c 2
Carrot Skrevet 6. november 2023 #8 Skrevet 6. november 2023 Ønsker du et forhold basert på vennskap og latter osv er det jo helt greit å bli der du er men om du ønsker intimitet i form av sex er det bare å gå for dette vil aldri endres - så spørsmålet er ikke om du vil angre på at du går, spørsmålet du bør stille deg er om dette er livet ditt de neste 50 årene og det er OK for deg?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #9 Skrevet 6. november 2023 19 minutter siden, Juniper said: Gresset er jo definitivt ikke grønt der du er nå! Du er ikke lykkelig, og ser ingen forbedring. Og han vil ikke kommunisere om hva som er feil. Tror du gjør lurt i å ta et tøft valg og bryte opp. Dette. Anonymkode: a420b...31d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #10 Skrevet 6. november 2023 Ofte er faktisk gresset betydelig grønnere på andre siden. Å si noe annet betyr at du tror "alle" forhold har de samme negative sidene som ditt, eller tilsvarende. Det stemmer ikke. Mange forhold er mye bedre. Anonymkode: 63abc...62e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå