AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Del Skrevet 6. november 2023 Har mistet bankkortet mitt. Vet at det ligger hjem et sted men husker ikke hvor. Nå må jeg på butikken og trenger litt penger. Noen år tilbake kunne man bruke førerkort eller pass som leg for å ta ut kontanter i post i butikk. Men de har slutta med banktjenester 😷 Hvordan kan jeg ta ut kontanter? Anonymkode: dcabe...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Del Skrevet 6. november 2023 Du får Vippse noen, som da kan ta ut kontanter for deg. Om du ikke finner bankkortet ditt. Eventuelt last ned å lag til slik betalt med Coopay eller Apple pay. Anonymkode: d019b...642 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schmuhu Skrevet 6. november 2023 #3 Del Skrevet 6. november 2023 Du må sperre kortet ditt i online banken og så bestiller du et nytt kort. De fleste kortene kommer ila 2 dager i posten. Frem til då er det beredskapslageret hjemme som gjelder. Eller så ber du en venn eller familiemedlem om å ta ut kontanter for deg. Du kan jo da overføre pengene, sant? Schmuhu 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4 Del Skrevet 6. november 2023 Enklest å vippse noen tenker jeg, og få de til å ta ut. Eller gå i banken med gyldig legitimasjon (pass, førerkort, nasjonalt ID kort)? Jeg aner faktisk ikke om man kan ta ut penger i banken lenger, men du kan jo høre. Anonymkode: e2eab...93f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #5 Del Skrevet 6. november 2023 Bruk et av de andre kortene dine. Du har da vel mer enn ett kort? Anonymkode: e0cdb...74d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 6. november 2023 #6 Del Skrevet 6. november 2023 Apple Pay eller Google Pay kan redde deg om du har det aktivert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #7 Del Skrevet 6. november 2023 Her jeg bor kan man ta ut/sette inn penger på Kiwi-butikkene Anonymkode: bf0cd...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #8 Del Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bruk et av de andre kortene dine. Du har da vel mer enn ett kort? Anonymkode: e0cdb...74d Hva er vitsen med å skrive sånne svar?, tydeligvis så har ikke TS flere kort, da hadde hen vel ikke spurt om råd her. Anonymkode: 70950...833 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #9 Del Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Her jeg bor kan man ta ut/sette inn penger på Kiwi-butikkene Anonymkode: bf0cd...abd Uten bankkort? Anonymkode: 7f2a5...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #10 Del Skrevet 6. november 2023 Rema tar Vipps. Anonymkode: fa072...924 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #11 Del Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Bruk et av de andre kortene dine. Du har da vel mer enn ett kort? Anonymkode: e0cdb...74d Herlighet hva er egentlig greia med å svare sånn? Du forstår vel selv at ts ikke har flere kort sant? Anonymkode: 1e29d...695 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 7. november 2023 #12 Del Skrevet 7. november 2023 Hvordan gikk det med handleturen TS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå