hege25 Skrevet 6. november 2023 #1 Del Skrevet 6. november 2023 Hei på dere! Jeg ser av de ulike IKM-trådene at det er flere i samme situasjon som meg her. Jeg traff mannen i mitt liv litt sent og har nå blitt 33 før vi startet prøvingen. Vi har vært sammen i 1,5 år. Er på pp5 nå og selv om det er tidlig må jeg jo innrømme at jeg kjenner på at klokken tikker litt og at redselen for at dette ikke kommer til å fungere blir litt større for hver mnd det ikke klaffer. Krysser fingrene for alle oss "eldre" prøvere uten barn og håper at ønsket om en liten en dag blir oppfylt ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Del Skrevet 6. november 2023 Jeg også møtte ikke mannen i mitt liv før jeg var 35. Vi begynte å prøve etter 9mnd sammen. Nå er jeg 36 og venter spent på resultatet etter pp3. Både jeg og samboer er friske, aktive, slanke, sunne folk og ingen av oss har barnløshet i våre familier. Det er ingenting som tilsier at vi burde få problemer. Men allikevel sitter jeg med akkurat den samme følelsen som du. Det er skikkelig nervepirrende! Jeg og samboer har booket time på fertilitetsklinikk. Bare for å sjekke om alt ser greit ut. 😅 Drømmen er å få to barn. 🧡 Anonymkode: aa909...c58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hege25 Skrevet 7. november 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg også møtte ikke mannen i mitt liv før jeg var 35. Vi begynte å prøve etter 9mnd sammen. Nå er jeg 36 og venter spent på resultatet etter pp3. Både jeg og samboer er friske, aktive, slanke, sunne folk og ingen av oss har barnløshet i våre familier. Det er ingenting som tilsier at vi burde få problemer. Men allikevel sitter jeg med akkurat den samme følelsen som du. Det er skikkelig nervepirrende! Jeg og samboer har booket time på fertilitetsklinikk. Bare for å sjekke om alt ser greit ut. 😅 Drømmen er å få to barn. 🧡 Anonymkode: aa909...c58 Håper fertilitetssjekken går bra og at det klaffer for dere etterhvert ❤️ Merker det er mye tanker og nerver selv, men prøver bare å holde motet oppe hver mnd og fokusere på litt andre ting også. Det kan bli litt altoppslukende denne prøvingen. Tror vi er fornøyde med ett barn, men man vet jo aldri 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå