AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Jeg lurer litt på hvor ofte og hvor lenge deres kjærester / samboere gamer per uke Jeg har ikke noe problem med min kjærestes gamingtid. Men hva er akseptabelt i et typisk forhold ? Og blir du med å game`e? Har du som ikke gamer noen fast aktivitet du gjør mens hun eller han andre gamer? Anonymkode: 24a3f...f23
Gjest Lykkedykker Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 (endret) Kona ‘gamer’ store deler av dagen på telefonen sin. Plager meg ikke. Endret 6. november 2023 av Lykkedykker
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 Tja, jeg aner ikke hvor mye han gamer for jeg har ikke tatt tida. Så lenge det ikke går utover familien AS står vi begge fritt til å ha egne aktiviteter. Hans gaming er sånn sett mindre krevende for meg enn min trening er for han, for han er jo tross alt i huset når han spiller. Anonymkode: faad0...73a 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4 Skrevet 6. november 2023 hadde ett crush på en gutt men fant ut at han gamet fortnite nesten hele tiden så fikk ick og sluttet å like han Anonymkode: 3852e...0a6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #5 Skrevet 6. november 2023 Han får lov til å game et par timer annenhver søndag. Anonymkode: 56184...13f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #6 Skrevet 6. november 2023 Ca 1 time pr dag. Anonymkode: f63d2...bf2 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #7 Skrevet 6. november 2023 Samboeren min gamer kanskje 1 time per dag. Jeg gamer mer, kvinnen, så jeg burde virkelig ikke si noe her. 🙈 Anonymkode: a1963...47c 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #8 Skrevet 6. november 2023 Vi gamer begge to, når enn vi har tid og ork. Det kan være alt fra 1 time på søndag til en hel kveld i hverdagen. Anonymkode: ecc89...c54 3
c_buk Skrevet 6. november 2023 #9 Skrevet 6. november 2023 Jeg gamer nok mest i vårt forhold, og det varierer selvsagt etter hvor mye annet som må gjøres i hjemmet. Alt av husarbeid, familiære gjøremål, kjærestetid osv. prioriteres over gamingen. Er alt det andre i boks, og vi har egentid, kan vi gjøre akkurat hva vi vil. Noen timer blir det 0 timer gaming, andre uker sikkert opp mot 20 timer. Av og til gamer vi sammen også. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #10 Skrevet 6. november 2023 Min spiller mest FIFA. Det hender han setter seg ned å spiller litt etter barna er lagt og huset ser ok ut. Hvis han ikke må sitte å lese jobbmail da😆 Vi har en travel hverdag, med fire barn, så det begrenser seg selv. Så et par timer i uka, kanskje? Anonymkode: 036f3...331 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #12 Skrevet 6. november 2023 Et par timer om kvelden i de periodene han gamer han prioriterer alltid meg, spør meg først om vi skal gjøre noe sammen. Hvis jeg vil sitte med mitt så spiller han. Fungerer veldig fint, det er ingen avhengighet eller sure miner om han ikke spiller og har lange perioder han gjør andre ting. Jeg hadde ikke orket noen som kun spilte og aldri prioriterte forholdet eller husarbeid. Anonymkode: 43594...440 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #13 Skrevet 6. november 2023 Egentlig litt for mye, hun sitter med hjernedøde spill uten mål og mening flere timer hver dag på mobilen, det kan være når vi skal se film, eller vi har en fin samtale. Men, hvis jeg skulle en sjelden gang sette av 2t til Playstation, så himler hun med øynene, akkurat som om det er noe bedre med mobilspill flere timer i døgnet😅 Anonymkode: c85f6...d0b 1
navlelo Skrevet 6. november 2023 #14 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): hadde ett crush på en gutt men fant ut at han gamet fortnite nesten hele tiden så fikk ick og sluttet å like han Anonymkode: 3852e...0a6 hahaha jeg skjønner jeg kan være en turn off. samme som mange andre hobbier folk har. Hadde jeg datet en mann som drev med jakt så hadde jeg avslutta.
navlelo Skrevet 6. november 2023 #15 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Egentlig litt for mye, hun sitter med hjernedøde spill uten mål og mening flere timer hver dag på mobilen, det kan være når vi skal se film, eller vi har en fin samtale. Men, hvis jeg skulle en sjelden gang sette av 2t til Playstation, så himler hun med øynene, akkurat som om det er noe bedre med mobilspill flere timer i døgnet😅 Anonymkode: c85f6...d0b Det kan jeg forstå er frustrerende. Virker litt meget:)
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #16 Skrevet 6. november 2023 Både jeg og kjæresten gamer. Alt fra 0 til flere timer hver dag, alt etter hva vi gjør og hvilke planer vi har. Anonymkode: fde79...c0f
SPOCA Skrevet 6. november 2023 #17 Skrevet 6. november 2023 På pc/konsoll: Ytterst sjeldent, kanskje en gang annenhver måned? Og da blir det et par timer hver gang muligens. Brettspill: Vi spiller brettspill nesten hver eneste kveld. Vi kan bruke ca 2-3 timer hver kveld på det. Elsker å spille sammen. Vi spiller mye forskjellig, men akkurat nå er det Gloomhaven. 😊 I tillegg spiller han brettspill med kompiser (med eller uten meg annenhver måned), og samboer og jeg spiller med et vennepar ca en gang per måned. Vi har begge likt å game på pc/konsoll, men synes det nå er mer givende med brettspill. Samarbeidsspill er favoritten (Gloomhaven og Frosthaven spesielt, i tillegg til Dorfromantik), selv om vi er også glade i Carcassonne, Settlers m.fl.
Tantemor Skrevet 6. november 2023 #18 Skrevet 6. november 2023 Aldri, fordi han har ikke den type interesse. Han er ute i vedskogen straks han har noe fritid. Jeg gamer heller ikke, men er desto mer på serier osv da.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #19 Skrevet 6. november 2023 Akkurat no gamer eg mest, mellom 0-2 timer om dagen, avhengig av tid og energi. Han gamet meir før, no er det fleire månader sidan han hadde ork. Som nokon andre nevnte, så ser eg ikkje på gaming som verre enn fotball eller jakt eller kor, osv. Nesten bedre, for da er ein heime i huset. Så lenge hus og heim er tatt vare på, så er det tipp topp hobby! Anonymkode: d7840...909
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #20 Skrevet 7. november 2023 8 timer om dagen. Drit! Anonymkode: c3a85...4d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå