Gå til innhold

Barfotsko i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å prøve barfotsko, men sliter med å finne en seriøs leverandør i Norge. Fikk opp reklame for Hike Footwear nå, men etter et kjapt googlesøk ser det ut som et utenlandsk selskap som sender fra Kina... Jeg vet om Vivo, men den norske butikken virker useriøs også, og om jeg skal bestille fra den engelske nettsiden blir det fort dyrt. 

Jeg vil ikke ha five fingers eller tilsvarende, ønsker meg sko som ser ut som.. vel, sko :) 

Noen som har noen erfaringer? 

Anonymkode: 3db9b...78c

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ønsker å prøve barfotsko, men sliter med å finne en seriøs leverandør i Norge. Fikk opp reklame for Hike Footwear nå, men etter et kjapt googlesøk ser det ut som et utenlandsk selskap som sender fra Kina... Jeg vet om Vivo, men den norske butikken virker useriøs også, og om jeg skal bestille fra den engelske nettsiden blir det fort dyrt. 

Jeg vil ikke ha five fingers eller tilsvarende, ønsker meg sko som ser ut som.. vel, sko :) 

Noen som har noen erfaringer? 

Jeg kjøpte vintersko fra Hike Footwear nylig, og er kjempefornøyd. Skoene er fine, varme og akkurat som beskrevet. Skal bestille et par til idag. 😊

Sommerskoene bestilte jeg fra fotbutikken.no, og de var også overraskende gode. Litt store i str. 

https://fotbutikken.no/

Jeg har brukt fivefingers i nesten ti år, men de ser ikke ut til å være mulig å oppdrive lenger. Har snart slitt ut mitt siste par. 😔

Anonymkode: 3fbc6...a10

• Liker 1
Skrevet

Hei,

jeg har noen sko fra merket Groundies som jeg er fornøyd med. Koster litt med toll, men verdt det!

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg kjøpte vintersko fra Hike Footwear nylig, og er kjempefornøyd. Skoene er fine, varme og akkurat som beskrevet. Skal bestille et par til idag. 😊

Sommerskoene bestilte jeg fra fotbutikken.no, og de var også overraskende gode. Litt store i str. 

https://fotbutikken.no/

Jeg har brukt fivefingers i nesten ti år, men de ser ikke ut til å være mulig å oppdrive lenger. Har snart slitt ut mitt siste par. 😔

Anonymkode: 3fbc6...a10

Hvordan var leveringen fra Hike footwear? Jeg sjekket på Trustpilot nemlig og det virker som at de sender fra Kina. Ikke at det må være negativt, men jeg ble litt skeptisk, spesielt når folk skriver om vanskelig retur og slikt. Var størrelsen normal? 

Fotbutikken har jeg kikket litt på, da skal jeg ha dem i bakhodet til våren :) 

Tusen takk for svar!

- TS

• Liker 1
Skrevet
Sally-Go-Round skrev (24 minutter siden):

Hei,

jeg har noen sko fra merket Groundies som jeg er fornøyd med. Koster litt med toll, men verdt det!

Tusen takk for tips! Vet du om det er grei retur/kundeservice hos dem, og er skoene normal i str? 

- TS 

Skrevet (endret)

Ja, normale i str. Vet ikke hvordan det er med retur. Det har jeg ikke hatt behov for. 

Endret av Sally-Go-Round
Skrevet

Barfotsko har en del på lager, og om du bor på Østlandet kan du dra til Flateby og prøve.

Ellers selger Feel the feet (tidligere minie) noe for voksne.

Du kan også melde deg inn i gruppa Barfotsko Norge om du vil det, der ligger det mange erfaringer. :)

• Liker 1
Skrevet

Datteren og mannen har sko fra fotbutikken. God kvalitet og de ser bra ut, men er veldig store i størrelsen. Så gå ned minst en størrelse hvis ikke to.

• 10 måneder senere...
Skrevet

Noen som kjenner til fysiske butikker som selger barfotsko i østlandsområdet (altså ikke på nett)?

Anonymkode: 3553f...4f1

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen som kjenner til fysiske butikker som selger barfotsko i østlandsområdet (altså ikke på nett)?

Anonymkode: 3553f...4f1

Står at du kan dra til Flateby hvis du vil prøve :)

Anonymkode: 32464...354

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...