AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Hvis jeg, som mann, begår en kriminell handling, vold, rus, overgrep, fyllekjøring mm. Og jeg identifiserer meg som afrikansk kvinne. Vil da kriminalstatistikken reflektere det. Altså afrikansk kvinne 44 voldtok jente på 19 f.eks. Vil statisitkk fremover bli ubrukelig hvis alt flyter. Dratt helt ut kan et mennekse som idenfiserer sebg som hest bli anklaget for å banket opp et annet menneske som identifiserer seg som løve. Altså hest banket løve på Karl Johan lørdag kveld, Er vi på veg dit?? Anonymkode: 33fa0...bc6 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis jeg, som mann, begår en kriminell handling, vold, rus, overgrep, fyllekjøring mm. Og jeg identifiserer meg som afrikansk kvinne. Vil da kriminalstatistikken reflektere det. Altså afrikansk kvinne 44 voldtok jente på 19 f.eks. Vil statisitkk fremover bli ubrukelig hvis alt flyter. Dratt helt ut kan et mennekse som idenfiserer sebg som hest bli anklaget for å banket opp et annet menneske som identifiserer seg som løve. Altså hest banket løve på Karl Johan lørdag kveld, Er vi på veg dit?? Anonymkode: 33fa0...bc6 Det kan virke sånn. Men skal du være hest, så husk å sparke, å ikke slå. Ha på jernsko. Anonymkode: 7b9d3...3c8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 nei, den tar ikke stilling til hva du tror du er men hva du er født som. Anonymkode: 99f52...a84
Myrmica Skrevet 6. november 2023 #4 Skrevet 6. november 2023 Nei, du kan slappe helt av. Vi er ikke på vei dit, og kommer heller aldri til å bli det. Du trenger ikke være redd for de få som ikke føler seg komfortable med det kjønnet de er født som, og gjør noen endringer på det, det kommer ikke til å ha noen påvirkninger på ditt liv overhodet. Bare pust med magen, det går helt bra!
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #5 Skrevet 6. november 2023 Hvis din problemstilling skal fungere slik du legger det frem så vil vedkommende trenge en ny identitet som matcher egen oppfatning av hva man måtte identifisere seg som. Selvom du personlig identifiserer seg som Ida 24 år, så vil du fortsatt være Geir 42 år i offentlige registrer. Dåg hvis en person endrer identitet altså Geir 42 år, blir Ida 42 år fult og helt så eksisterer ikke Geir 42 år lengre. Men det er jo noe mere omsetning enn at Geir personlig identifiserer seg som Ida. Anonymkode: cd0e9...64d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #6 Skrevet 6. november 2023 Regner med de inngår i statistikken der de juridisk hører hjemme. Dvs at du må ha fullstendig og juridisk endret kjønn for å kategoriseres innenfor noe annet enn ditt biologiske. Anonymkode: e94dc...485
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå