AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Hei 🙂 Noen som kan anbefale en forsiktig, rimelig tannlege i Haugesund? Alle tilknyttet tannhelsehuset er ikke aktuelt, de er for dyre og her er det nok mye å ta tak i etter år borte pga tannlegeskrekk 😅 Anonymkode: e04f0...ec9
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei 🙂 Noen som kan anbefale en forsiktig, rimelig tannlege i Haugesund? Alle tilknyttet tannhelsehuset er ikke aktuelt, de er for dyre og her er det nok mye å ta tak i etter år borte pga tannlegeskrekk 😅 Anonymkode: e04f0...ec9 Er du student? Jeg betalte ca 1000 kr hos ei på tannhelsehuset for både sjekk, fjerning av tannsten og pussing med studentrabatt (hadde ingen hull). Hun er den mest behagelig tannlegen jeg noengang har vært hos. Jeg har tidligere gått til de litt eldre tannlegene og vært igjennom røffe behandlinger av dem. Det gjorde at jeg utsatte og utsatte besøkene i flere år frem til jeg tok motet og bestilte hos hun ene i tannlegehuset Anonymkode: a1e30...ecf
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #3 Skrevet 8. november 2023 Ikke student, så takker for tipset, men ønsker noen andre enn de 6 tilknyttet helsehuset Anonymkode: e04f0...ec9
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #4 Skrevet 9. november 2023 Går til tannlege Ingrid Velde, veldig fornøyd. Kjenner flere som er godt fornøyde med henne. Ok priser, kanskje bittelitt rimeligere enn hos andre. Det finnes en tannlegeliste om du googler litt. Anonymkode: 3b520...fa6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå