GÃ¥ til innhold

Tannlege Haugesund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 🙂

Noen som kan anbefale en forsiktig, rimelig tannlege i Haugesund? Alle tilknyttet tannhelsehuset er ikke aktuelt, de er for dyre og her er det nok mye å ta tak i etter år borte pga tannlegeskrekk 😅

Anonymkode: e04f0...ec9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei 🙂

Noen som kan anbefale en forsiktig, rimelig tannlege i Haugesund? Alle tilknyttet tannhelsehuset er ikke aktuelt, de er for dyre og her er det nok mye å ta tak i etter år borte pga tannlegeskrekk 😅

Er du student? Jeg betalte ca 1000 kr hos ei på tannhelsehuset for både sjekk, fjerning av tannsten og pussing med studentrabatt (hadde ingen hull). Hun er den mest behagelig tannlegen jeg noengang har vært hos.

Jeg har tidligere gått til de litt eldre tannlegene og vært igjennom røffe behandlinger av dem. Det gjorde at jeg utsatte og utsatte besøkene i flere år frem til jeg tok motet og bestilte hos hun ene i tannlegehuset 

Anonymkode: a1e30...ecf

Skrevet

Ikke student, så takker for tipset, men ønsker noen andre enn de 6 tilknyttet helsehuset :)

Skrevet

Går til tannlege Ingrid Velde, veldig fornøyd. Kjenner flere som er godt fornøyde med henne. Ok priser, kanskje bittelitt rimeligere enn hos andre. Det finnes en tannlegeliste om du googler litt. 

Anonymkode: 3b520...fa6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...