AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Del Skrevet 6. november 2023 Noen som har erfaring med den clearblue test tidlig digital som lyser rødt? Fortell gjerne , var den sensitiv? Får skygger på vanlige tester, men negativ på den. Anonymkode: 53102...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Del Skrevet 6. november 2023 Skygge strek er ikke det samme som svak strek. Skygge er negativ. Jeg har vært veldig fornøyd med clearblue tidlig digital, men det er smak og behag for alle. Fordelen med den som lyser er at den viser når den har fått nok urin. Anonymkode: 208b3...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 6. november 2023 #3 Del Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen som har erfaring med den clearblue test tidlig digital som lyser rødt? Fortell gjerne , var den sensitiv? Får skygger på vanlige tester, men negativ på den. Anonymkode: 53102...52b Lyser rødt? Er det nye type test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4 Del Skrevet 6. november 2023 Sofakona skrev (2 timer siden): Lyser rødt? Er det nye type test? De har en som blinker rødt i bakenden når den har fått nok urin. Ikke ny nei. Anonymkode: 208b3...ee7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #5 Del Skrevet 6. november 2023 Hvis det er den som skal vise kryss, så brukte jeg den ved forrige prøveperiode. Har opplevd skygger på den, jeg har også lest om flere som opplever det. Men jeg har sett mange som også får utslag på den tidlig🫶🏻 Anonymkode: 56334...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå