Gå til innhold

Kan man lese meldinger som er sendt før blokkering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sendte en melding til en person. Deretter blokket jeg vedkommende, for jeg orker ikke mer trakassering. Ønsker imidlertid at vedkommende får lest min siste melding. Kan vedkommende lese den selv om jeg nå har blokket? 

Anonymkode: 0860b...3c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er snakk om sms så får personen lest den. På sosiale medier så blir man usynlig for den man blokkerer, så der får personen ikke lest meldingen.

Anonymkode: b8e4c...b00

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis det er snakk om sms så får personen lest den. På sosiale medier så blir man usynlig for den man blokkerer, så der får personen ikke lest meldingen.

Stemmer kun til en vis grad.

Blokkerer man på Instagram ja, blokkerer man på messenger nei for da kan man lese meldingene men ikke svare

Anonymkode: 9ec11...172

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Stemmer kun til en vis grad.

Blokkerer man på Instagram ja, blokkerer man på messenger nei for da kan man lese meldingene men ikke svare

Anonymkode: 9ec11...172

Blokkerer man noen på facebook så blir man usynlig for hverandre, inkludert meldingsutveksling.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Blokkerer man noen på facebook så blir man usynlig for hverandre, inkludert meldingsutveksling.

Ikke tidligere sendte meldinger. De kan du fortsatt lese. Meldingene forsvinner ikke. 

• Liker 1
Skrevet
Mamajune11 skrev (4 minutter siden):

Ikke tidligere sendte meldinger. De kan du fortsatt lese. Meldingene forsvinner ikke. 

Ja så det nå, trodde man forsvant helt for hverandre.

Skrevet

Det er på Messenger. Så så lenge meldingen ble sendt før jeg blokkerte, så er det ikke av betydning om vedkommende ikke leste meldingen før blokkering? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det er på Messenger. Så så lenge meldingen ble sendt før jeg blokkerte, så er det ikke av betydning om vedkommende ikke leste meldingen før blokkering? 

Jeg fikk melding av en person for ~5 år siden på messenger. Personen blokkerte meg før jeg leste meldingen. Jeg kunne da - og kan fortsatt - lese meldingen. 

Anonymkode: f1c21...3f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...