AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Jeg registrerte meg hos et norsk matchmaking selskap og ble forsøkt spleiset med eieren av selskapet. Er det innafor tenker dere? Anonymkode: 43c09...2ac
Sunshade83 Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 Eh nei. Det er nok ikke helt innafor habilitetsmessig, men whatever floats your boat. Om du liker han så kjør på, men om ikke så bytt selskap og få en refusjon.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 Sunshade83 skrev (8 minutter siden): Eh nei. Det er nok ikke helt innafor habilitetsmessig, men whatever floats your boat. Om du liker han så kjør på, men om ikke så bytt selskap og få en refusjon. Fyren er kjempe creeepy og ikke litt det jeg ser etter en gang. Jeg er ikke kunde men kandidat. kan man rapportere slikt noe sted? Anonymkode: 43c09...2ac
Sunshade83 Skrevet 6. november 2023 #4 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Fyren er kjempe creeepy og ikke litt det jeg ser etter en gang. Jeg er ikke kunde men kandidat. kan man rapportere slikt noe sted? Anonymkode: 43c09...2ac Ikke når han er øverste leder. Da er det bare å hoppe videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå