AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Hei dere! Går rett på sak… jeg er gravid og har en utrolig kvalme.. jobber med matproduksjon.. så passer seg ikke å kaste opp osv.. på jobb. Hva er deres tips? Triks osv..?☺️ førstegangsgravid så har ikke peiling selv Anonymkode: 1daf9...7ad
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 Tilrettelegging (andre arbeidsoppgaver) hvis det er mulig, eller sykemelding til du er over det verste. Snakk med arbeidsgiver og/eller lege. Anonymkode: ed496...7f9 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 Enig med den over. Om jobben ikke kan tilrettelegge så må du sykemeldes. Du kan jo ikke stå å kaste opp mens du lager mat til andre... Jobben plikter vel å tilrettelegge men det er jo ikke alltid det er mulig likevel. Anonymkode: 7bdfa...561
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4 Skrevet 6. november 2023 Jeg er også enig med dem over, tilrettelegging eller sykemelding (gradert eller full) hvis det ikke er mulig. Jeg hadde ikke klart å jobbe med matproduksjon i 1. og 2. trimester i mine svangerskap. Oppkast ble blant annet trigget av matlukt, så det hadde blitt helt håpløst. Snakk også med legen om kvalmestillende. Noen kan ha god hjelp av det. Anonymkode: 731ac...d1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå