Magwen Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 (endret) Har skjønt at det er mange damer her i gode stabile forhold. Gjør dere alt innen sex hva han drømmer. Til dere som sier nei, er dere ikke redd for å miste han. At han finner seg ei elskerinne Endret 6. november 2023 av Magwen
Gjest ElderMillenial Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 (endret) Tror du vil finne at svært få sier ja til alt. Kvinner og menn. Med tanke på hvor mye rart folk har lyst til å gjøre i sengehalmen skulle det bare mangle. Det er sunt å sette grenser. Du har grenser du også, er du redd for utroskap på grunn av det? Svaret på ditt spørsmål bør være derfor alltid være nei. Endret 6. november 2023 av ElderMillenial Presisering
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 Magwen skrev (3 minutter siden): Har skjønt at det er mange damer her i gode stabile forhold. Gjør dere alt innen sex hva han drømmer. Til dere som sier nei, er dere ikke redd for å miste han. At han finner seg ei elskerinne Nei jeg gjør ikke alt innen sex. Har aldri følt at jeg er redd for å miste han pga dette. Om han ikke vil være sammen med meg pga ulike seksuelle preferanser, så står han selvfølgelig fritt til å avslutte forholdet. En mann som ikke vil være sammen med meg fordi han ikke kan pule meg i ræva feks, er uansett ikke en mann jeg ønsker å være sammen med. Så nei, jeg er ikke redd for det. Anonymkode: 57638...71b 5 6
Magwen Skrevet 6. november 2023 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2023 Jeg er gift og er mannen i forholdet. Skal være så ærlig at hun har ikke så mye grenser. Vi er 2 som gir mye til hverandre. De få grensene vi har er vi begge enige om. 3 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #5 Skrevet 6. november 2023 Gjør aldri noe som går imot eget tenningsmønster. Pushe grenser er ikke et problem for noen av oss, eller prøve nye ting, men vi har begge vært helt åpne siden før vi ble sammen om hva vi trenger seksuelt for å trives. Jeg gjør aldri noe kun for å please han basert på frykt for at han skal gå fra meg eller ligge med andre. Anonymkode: 8c779...240 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #6 Skrevet 6. november 2023 Ja, jeg gjør det, men nå er vel jeg mer "kinky" enn han eller hva man skal si. Han har aldri spurt om noe spesielt drøyt, er mer jeg som gjør det, og han som har sagt nei til et par ting. Anonymkode: 14e95...618 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #7 Skrevet 6. november 2023 Jeg gjør alt han ønsker og han gjør alt jeg ønsker. Men ingen av oss har noen supersære ønsker da. Anonymkode: d53a7...fd6 1
Fioljenta Skrevet 6. november 2023 #8 Skrevet 6. november 2023 Ja, men ikke fordi jeg er redd for å miste ham eller at han finner seg elskerinne. Langt derifra. Jeg gjør den han ønsker rett og slett fordi jeg liker å eksperimentere. Forresten, han hadde mer lyst til å prøve analsex enn meg. Det ble en veldig, veldig kort testing siden jeg oppdaget at jeg absolutt ikke likte det. Heldigvis er det mye annet gøy å finne på. 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #10 Skrevet 6. november 2023 Gjør absolutt ikke alt nei, og hvis han har et problem med det vet han hvor døra er. Anonymkode: 87824...51c 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #11 Skrevet 6. november 2023 Kjenner ingen som gjør alt jeg, de fleste kjører vanilje stil og lite annet. Man gjør ikke ting man ikke ønsker å gjøre bare for å beholde en mann. Anonymkode: 13ca3...3a1 1 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #12 Skrevet 6. november 2023 Jeg sier bare nei hvis det er over min egen grense. Ellers er jeg med på alt Anonymkode: 03fa0...152
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #13 Skrevet 6. november 2023 Jeg har aldri sagt nei til noe med mannen min, men det er fordi vi har rimelig like grenser og de er ganske "vanilje" ja. Han har vel sagt nei til meg et par ganger, men det har ikke vært noen stor greie det heller, bare at jeg har tatt initiativ til sex på steder der det ifølge ham var for stor risiko for at noen kunne komme forbi og se oss. Han har sagt at det er ting han har prøvd og funnet ut at han ikke tenner på, eller ikke prøvd engang fordi han ikke finner det tennende, og det inkluderer sånne ting par gjerne diskuterer, som analsex og trekant, så det har jeg ikke trengt å ta stilling til. Anonymkode: 2d7e4...3fb 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #14 Skrevet 6. november 2023 Hadde jeg følt at jeg måtte gjøre alt seksuelt for å ikke miste en mann, så hadde han ikke vært et tap. Anonymkode: b70e3...69f 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #15 Skrevet 6. november 2023 Nei jeg gjør alt jeg vil. Jeg har spurt om det er noe han har kunnet tenkt seg å prøve. Men vi er vel ganske så vanilje begge to ser det ut som. Jeg sier nei når det er noe jeg ikke har lyst til å gjøre akkurat da. Vår kjærlighet er så mye mer enn at jeg er redd for at han drar bare for at jeg sier nei til noe seksuelt. Anonymkode: 57576...496 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #16 Skrevet 6. november 2023 Vi har vanlig god sex som begge har stor glede av. Han har aldri spurt om noe uvanlig. Vi er begge veldig stor glede av vårt sexliv. Anonymkode: e2000...3af 2
Irak Skrevet 6. november 2023 #17 Skrevet 6. november 2023 Jeg tror jeg er åpen for å prøve det meste 🫣. Det kommer veldig an på mannen og kjemien mellom oss for min del. Jeg tenker at jeg prøver minst en gang før jeg evt sier nei med mindre det er noe som byr meg fullstendig imot. Da sier jeg ifra. Liker en mann som ikke er redd for å utrykke sine behov for det er ikke jeg. Jeg kan være veldig tydelig på mine ønsker. Om det er de samme ønskene som hos han er en annen sak...... 3 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #18 Skrevet 6. november 2023 Selvfølgelig, han ville jo aldri bedt meg om noe han visste ville være å krysse min egne grenser. Har jo vært sammen i 12 år.. såpass godt kjenner vi hverandre. Anonymkode: 02934...cc5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #19 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, jeg gjør det, men nå er vel jeg mer "kinky" enn han eller hva man skal si. Han har aldri spurt om noe spesielt drøyt, er mer jeg som gjør det, og han som har sagt nei til et par ting. Anonymkode: 14e95...618 Hva har han sagt nei til? Anonymkode: 1e923...614
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #20 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Gjør absolutt ikke alt nei, og hvis han har et problem med det vet han hvor døra er. Anonymkode: 87824...51c Hvorfor så aggressiv mot kjæresten din? Anonymkode: 1e923...614 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå