Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som gjør spørreundersøkelser på nett, mot betaling(i penger)? Undersøkelser jeg kan svare på hjemmefra på pc. 

Kan du anbefale noen nettsider som er seriøse, greie og som du liker?

Hva betaler de sånn ca?

Anonymkode: a596c...d57

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke det er noe å bli rik på dessverre., men følger med denne☺️

Anonymkode: c9abd...d81

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært medlem på norstatpanel i noen år nå og har samlet meg opp en stor sum penger jeg kan bruke på ting og tang. Kan ikke ta det ut i kontanter, men kan kjøpe opplevelser og gavekort f.eks for pengene.

Jeg pleier som regel å bruke poengene på gavekort på steam og kjøper jeg nye spill der. 

Anonymkode: f5853...fa5

• Liker 1
Skrevet

Jeg har svart endel på meningstorget og loopsterpanel, også litt på norstat. Gikk fort lei, samt at på loopsterpanel gikk det aldri å overføre pengene til paypal som egentlig var hele årsaken til at jeg gadd gjøre det. 

Anonymkode: 2dd2c...b91

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har vært medlem på norstatpanel i noen år nå og har samlet meg opp en stor sum penger jeg kan bruke på ting og tang. Kan ikke ta det ut i kontanter, men kan kjøpe opplevelser og gavekort f.eks for pengene.

Jeg pleier som regel å bruke poengene på gavekort på steam og kjøper jeg nye spill der. 

Hva er "en stor sum penger"?

Anonymkode: bed48...253

Skrevet

Meningstorget og Triaba betaler cash via Paypal. Kan tjene 500- 1000 kroner om man er litt aktiv. Men man blir fort lei, spesielt noen undersøkelser er veldig ensformige.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hva er "en stor sum penger"?

Anonymkode: bed48...253

Alt i alt så har det blitt 3-4000 eller noe sånt. 
Jeg har brukt de etterhvert som jeg har tjent de så jeg vet ikke helt, men det har blitt endel. Syns jeg i hvert fall. Syns jeg har fått igjen endel for den enkle jobben jeg har gjort å svare på undersøkelser. 

Skrevet
Hensatt skrev (På 8.11.2023 den 1.00):

Meningstorget og Triaba betaler cash via Paypal. Kan tjene 500- 1000 kroner om man er litt aktiv. Men man blir fort lei, spesielt noen undersøkelser er veldig ensformige.

Har brukt et par timer på meningstorget nå :)

har tjent "poeng", men er det tilsvarende sum i kroner? 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har brukt et par timer på meningstorget nå :)

har tjent "poeng", men er det tilsvarende sum i kroner? 

Klikk deg inn på belønninger, så ser du at du kan få 30 kroner til Paypal som koster 300 poeng.

Endret av Hensatt
Skrevet

M3 panel eller You Gov

Disse nettstedene gir i alle fall poeng, som etter hvert kan veksles inn til gavekort. Jeg pleier å selge disse gavekortene videre, fordi jeg heller ønsker penger i banken - i stedet for å kjøpe enda flere ting og tang fra forskjellige nettbutikker. Men hver sin smak.                                  

Anonymkode: 927f0...4cc

Skrevet

Det er virkelig ikke noe å bli rik av. Jeg svarer på en del undersøkelser og antar jeg har tjent 3000-4000 kroner. På 15 år 😄

Anonymkode: 13324...98f

Skrevet
Hensatt skrev (På 9.11.2023 den 8.51):

Klikk deg inn på belønninger, så ser du at du kan få 30 kroner til Paypal som koster 300 poeng.

Ikke noe å bli rik av med andre ord! :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.11.2023 den 7.43):

Ikke noe å bli rik av med andre ord! :)

Likevel hakket bedre enn å bare surfe meningsløst rundt på for eksempel Kvinneguiden eller lignende. Da tjener du i alle fall ingenting. :nisseblunk:  

Anonymkode: 927f0...4cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...