AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #21 Skrevet 7. november 2023 Jeg anser kyssing og seksuelle handlinger som utroskap. Anonymkode: 35ad0...805
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #22 Skrevet 7. november 2023 Alt du må skjule for partneren din er utroskap. Kyssing, chatting, treffe, sex o.l Anonymkode: 1ba0b...69a
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #23 Skrevet 7. november 2023 Utroskap er kun sex for min del. Men er ikke så nøye på å definere slik for jeg tilgir min kjære om han gjør en liten feil. Anonymkode: 43416...be2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #24 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Utroskap er kun sex for min del. Men er ikke så nøye på å definere slik for jeg tilgir min kjære om han gjør en liten feil. Anonymkode: 43416...be2 Hva er «en liten feil»? Anonymkode: 1050a...d92 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #25 Skrevet 9. november 2023 Hvis du gjør noe som du føler at du må skjule for kjæresten, da er du utro. Ene exn min viste meg meldingene hun fikk fra andre menn. De prøvde seg på henne, hun flørtet ikke tilbake. Men vi syntes begge det var komisk. Forgje exn min fortalte meg når andre menn prøvde seg på henne. Men var veldig på det at jeg ikke skulle se på mobilen hennes. Etter spøken hun tok om å ha lagt til en fyr på snap som prøvde seg som hun først sa nei til, så mistet jeg tillit til henne og alt gikk nedover fra der. Så tips til dere yngre jenter. Ikke spøk om sånt. Ikke spøk om at andre har muligheten. Det ødelegger det forholdet og det kan ødelegge for han i fremtidige forhold. Og det er utrolig barnslig. Anonymkode: 12b02...aea
Gjest Lawyam Skrevet 9. november 2023 #26 Skrevet 9. november 2023 Å ikke være trofast; mao å ikke kunne ha tillitt til partner og at partner ikke er å stole på holder seg innenfor grenser dere har avtalt å ikke krysse.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #27 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (På 7.11.2023 den 17.08): Jeg har en leveregel jeg prøver å følge: "Har du noen andres kuk i munn så er du på tynn grunn" Anonymkode: 31d92...585 😂 Anonymkode: 1bb45...372
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #28 Skrevet 9. november 2023 Hva som er utroskap er for hvert enkelt par å definere. Det er jo også grader av det. Hadde kjæresten flørtet med en annen mann, så ville jeg sett på det som en form med utroskap, men selvsagt ikke like ille som om det var sex involvert Anonymkode: 1dee4...f72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå