Gå til innhold

Brystvorteklyper

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Brystene mine er veldig følsomme og jeg elsker å bli stimulert der. Kan brystvorteklyper være noe for meg? Noen med erfaring som har lyst til å dele?

Anonymkode: 43ad7...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv med klesklyper, helst i tre som er litt mykere. Da kan du prøve deg litt frem, og starte med en gang; det er bare å ta en tur til tørkestativet så er du i gang! Brystvorteklyper er deilig å bruke, og en fast del av utstyret her i huset. Lykke til!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje. Klesklyper kan være litt mye. Det kan være lurt å tøye dem litt først - jeg synes de biter for mye.

Et annet alternativ er å bruke spisepinner. Surr en gummistrikk rundt hver ende av to litt tykke spisepinner slik at de holdes samlet. Nå kan du ta dem litt fra hverandre på midten og bruke dem som klyper. De kan reguleres ved å føre gummistrikker nærmere midten.

Men husk at brystklyper gir en helt annen stimuli enn kjærtegn. Derfor trenger du ikke like det ene selv om du liker det andre.

Endret av Fioljenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes selv av klesklyper er ALT for hardt.
Jeg faller vel i kategorien som liker å klypes litt i brystvortene og at det holdes en stund, men ikke for hardt.
Har noen par med klemmer liggende og liker den typen her: Bound nipple clamps DC3 gunmetal - Erotikknett best.

Spisepinner har jeg faktisk ikke prøvd, men skal prøve det, definitivt.
Greit å ha et bruksområde for de ekstra pinnene man noen ganger ender opp med når man bestiller takeaway sushi også  👩‍⚕️

Anonymkode: 1b6b4...d4c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.11.2023 den 20.25):

Jeg syntes selv av klesklyper er ALT for hardt.
Jeg faller vel i kategorien som liker å klypes litt i brystvortene og at det holdes en stund, men ikke for hardt.
Har noen par med klemmer liggende og liker den typen her: Bound nipple clamps DC3 gunmetal - Erotikknett best.

Spisepinner har jeg faktisk ikke prøvd, men skal prøve det, definitivt.
Greit å ha et bruksområde for de ekstra pinnene man noen ganger ender opp med når man bestiller takeaway sushi også  👩‍⚕️

Anonymkode: 1b6b4...d4c

Klesklyper funka, det. Kanskje litt hardt, men deilig.

Skal prøve de du har. Ekstra deilig å leke litt med kjettingen?

Anonymkode: 43ad7...b1e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...