Teardrop Skrevet 6. november 2023 #1 Del Skrevet 6. november 2023 Har nylig funnet ut at det er noe som heter concealer som kan brukes på mørke ringer under øynene. Har aldri brukt noe annet enn maskara. Eller brydd meg om sminke, så trenger hjelp🤞 Hvordan velger jeg concealer? Skal den være lysere enn huden eller samme farge ca? Må man etterfylle iløpet av dagen? Vannfast/svettefast? Anbefalte merker eller hvilke bør jeg styre unna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 6. november 2023 #2 Del Skrevet 6. november 2023 Teardrop skrev (1 time siden): Har nylig funnet ut at det er noe som heter concealer som kan brukes på mørke ringer under øynene. Har aldri brukt noe annet enn maskara. Eller brydd meg om sminke, så trenger hjelp🤞 Hvordan velger jeg concealer? Skal den være lysere enn huden eller samme farge ca? Må man etterfylle iløpet av dagen? Vannfast/svettefast? Anbefalte merker eller hvilke bør jeg styre unna? Tidligere brukte jeg concealer som var lysere enn huden,men nå bruker jeg en som er lik farge som hudtonen min. Syns det ser mer naturlig ut,enn å lysne opp områdene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 8. november 2023 #3 Del Skrevet 8. november 2023 Merket Milani har gode concealere. Har de bla på lyko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå