AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Noen som har testet kalenderen fra Sinful? Vurderer å kjøpe den, men den er så dyr at jeg vil sjekk opp om den er verdt pengene. Skriv gjerne hva som er bra eller ikke bra. Anonymkode: f4eea...bd8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 2 år siden, kunne ikke blitt mer skuffa Anonymkode: 7435f...f0a 1
Miss91 Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 Jeg kjøpte fra nytelse, har aldri hatt kalender før. Veldig spent, regner med at det er noe ræl og et par bra ting. 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen som har testet kalenderen fra Sinful? Vurderer å kjøpe den, men den er så dyr at jeg vil sjekk opp om den er verdt pengene. Skriv gjerne hva som er bra eller ikke bra. Anonymkode: f4eea...bd8 Ja i fjor kjøpte jeg denne. Hva skal jeg si... Alle 24 tingene ligger i et skap,aldri brukt. Ikke verdt det. Anonymkode: a048c...4d8
MarianneE Skrevet 6. november 2023 #5 Skrevet 6. november 2023 Går mye i penisringer, minivibrator, o.l Har hatt tilsvarende kalender og fikk b.la leppepomade og terning med forslag til stilling o.l Bare fjas.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #6 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): 2 år siden, kunne ikke blitt mer skuffa Anonymkode: 7435f...f0a Signerer denne, over halvparten ble kastet, resten ble tatt vare på fordi det kanskje kom til å bli brukt Anonymkode: 3a47e...b4c 1
feliek54 Skrevet 6. november 2023 #7 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Noen som har testet kalenderen fra Sinful? Vurderer å kjøpe den, men den er så dyr at jeg vil sjekk opp om den er verdt pengene. Skriv gjerne hva som er bra eller ikke bra. Anonymkode: f4eea...bd8 Er nok bedre å kjøpe det du ønsker. får nok mye du ikke kommer til å bruke
Jente19årr Skrevet 6. november 2023 #8 Skrevet 6. november 2023 Oi huff, jeg og samboeren min kjøpte denne i går .... 🥴
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå