AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Jeg er litt engstelig her .. er 49 år og har alltid hatt regelmessig menstruasjon. Fikk ny partner for 2 år siden. Siste 2 månedene har jeg plutselig blødd litt hver dag .. fra brunt illeluktende blod til friskt rødt .. jeg lurer på om dette kan ha med overgangsalder å gjøre? Har ikke merket andre plager ennå .. lurer også på om kjæresten min kan ha hatt med seg kjønnssykdom inn i forholdet .. da har jeg i så fall gått i nesten 2 år før plagene startet .. noen andre som har opplevd dette? Jeg har bestilt time både til test av kjønnssykdommer og underlivsprøve. Anonymkode: b27aa...c21
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er litt engstelig her .. er 49 år og har alltid hatt regelmessig menstruasjon. Fikk ny partner for 2 år siden. Siste 2 månedene har jeg plutselig blødd litt hver dag .. fra brunt illeluktende blod til friskt rødt .. jeg lurer på om dette kan ha med overgangsalder å gjøre? Har ikke merket andre plager ennå .. lurer også på om kjæresten min kan ha hatt med seg kjønnssykdom inn i forholdet .. da har jeg i så fall gått i nesten 2 år før plagene startet .. noen andre som har opplevd dette? Jeg har bestilt time både til test av kjønnssykdommer og underlivsprøve. Anonymkode: b27aa...c21 Lykke til håper det ikke er sykdom eller smitte. Anonymkode: 368a9...076
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 Det er alltid lurt å oppsøke lege for å få undersøkt eventuelle endringer i menstruasjonen og for å bli testet for kjønnssykdommer. Det kan være flere faktorer som kan påvirke menstruasjonen og overgangsalderen kan være en av dem. Anonymkode: 2ed15...1c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå