AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 Har du gitt en spesiell gave som har betydd det lille ekstra for noen eller fått en gave som har betydd noe for deg? Hva var det? Selv husker jeg spesielt en nydelig hestegenser jeg fikk for mange år siden av min far som dessverre ikke er med meg lenger, i en periode da jeg elsket hester over alt på jord som typisk hestejente. Ellers satte jeg veldig pris på de hjemmestrikkede genserne jeg fikk av min bestemor❤️ Gaver som de la kjærlighet bak av å gi. Anonymkode: 783a8...ee3 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 En nydelig hestegenser fra din far og de hjemmestrikkede genserne fra din bestemor høres virkelig ut som gaver som er fulle av kjærlighet og omtanke❤️🎁 Anonymkode: 86ee9...e77
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): En nydelig hestegenser fra din far og de hjemmestrikkede genserne fra din bestemor høres virkelig ut som gaver som er fulle av kjærlighet og omtanke❤️🎁 Anonymkode: 86ee9...e77 Det var det også. Etterhvert som man blir eldre, er ikke spesielt gammel altså, så begynner man å sette pris på de små tingene i livet. Man har jo råd til å kjøpe startsett alt man trenger, men når det kommer til gaver så ønsker man jo å gi noe med mening ☺️ Anonymkode: 783a8...ee3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #4 Skrevet 7. november 2023 Et skrin laget av min bestefar til feiring av en rund dag. Han var syk og døde et halvt år før dagen. Men han hadde laget ferdig gaven på forhånd fordi han ville at jeg skulle få den på dagen min. Utrolig rørende ❤️ Anonymkode: c7e5f...25b
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #5 Skrevet 7. november 2023 En spøkelseskopp 🥰 Anonymkode: 50229...57e
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #6 Skrevet 7. november 2023 Den fineste gaven jeg har fått, var at tante lot meg arve to plagg etter kusinen min som døde alt for ung. Jeg kjenner på kjærligheten til henne hver gang jeg bruker dem, og har ulljakken hennes hengende på kontoret slik at jeg kan slenge den utenpå hver gang jeg er kald (ca september til april altså). Takknemlig for at tante orket å dele det hun hadde etter datteren sin med flere av oss som elsket henne ❤️ Anonymkode: a0982...466
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå