Gå til innhold

Tråden for spesielle gaver - en gave som har betydd noe eller betyr noe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du gitt en spesiell gave som har betydd det lille ekstra for noen eller fått en gave som har betydd noe for deg? Hva var det? Selv husker jeg spesielt en nydelig hestegenser jeg fikk for mange år siden av min far som dessverre ikke er med meg lenger,  i en periode da jeg elsket hester over alt på jord som typisk hestejente.

Ellers satte jeg veldig pris på de hjemmestrikkede genserne jeg fikk av min bestemor❤️ Gaver som de la kjærlighet bak av å gi.

Anonymkode: 783a8...ee3

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En nydelig hestegenser fra din far og de hjemmestrikkede genserne fra din bestemor høres virkelig ut som gaver som er fulle av kjærlighet og omtanke❤️🎁

Anonymkode: 86ee9...e77

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

En nydelig hestegenser fra din far og de hjemmestrikkede genserne fra din bestemor høres virkelig ut som gaver som er fulle av kjærlighet og omtanke❤️🎁

Anonymkode: 86ee9...e77

Det var det også. Etterhvert som man blir eldre, er ikke spesielt gammel altså, så begynner man å sette pris på de små tingene i livet. Man har jo råd til å kjøpe startsett alt man trenger, men når det kommer til gaver så ønsker man jo å gi noe med mening ☺️

Anonymkode: 783a8...ee3

Skrevet

Et skrin laget av min bestefar til feiring av en rund dag. Han var syk og døde et halvt år før dagen. Men han hadde laget ferdig gaven på forhånd fordi han ville at jeg skulle få den på dagen min. Utrolig rørende ❤️

Anonymkode: c7e5f...25b

Skrevet

En spøkelseskopp 🥰

Anonymkode: 50229...57e

Skrevet

Den fineste gaven jeg har fått, var at tante lot meg arve to plagg etter kusinen min som døde alt for ung. Jeg kjenner på kjærligheten til henne hver gang jeg bruker dem, og har ulljakken hennes hengende på kontoret slik at jeg kan slenge den utenpå hver gang jeg er kald (ca september til april altså). Takknemlig for at tante orket å dele det hun hadde etter datteren sin med flere av oss som elsket henne ❤️

Anonymkode: a0982...466

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...