AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 Beskriv din orgasme. Jeg har kun fått orgasme ved stimulering av klitoris. Klarer ikke å la han fortsette etter at det har kommet for meg, selv om jeg tror at det er hva som skal til for å få serieorgasme?! Anonymkode: 7502f...cd4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 Å eksperimentere med forskjellige typer stimulering og teknikker kan være nyttig for å oppdage hva som gir deg mest glede. Anonymkode: e5d88...345
Fioljenta Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 Hvis stimulien er for hard, vil ikke klitoris mer etter orgasmen. Sakte oppvarming og tergende forsiktig stimuli er det som skal til for meg for å komme flere ganger. 2
Gjest Mr. Ron Skrevet 6. november 2023 #4 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Beskriv din orgasme. Jeg har kun fått orgasme ved stimulering av klitoris. Klarer ikke å la han fortsette etter at det har kommet for meg, selv om jeg tror at det er hva som skal til for å få serieorgasme?! Anonymkode: 7502f...cd4 Ber du han vente litt etter din orgasme? Fruen må ha noen korte pauser mellom hver orgasme, der jeg må ligge «musestille». En annen ting er at du trolig får for kraftig klitoris stimulans, for stor tyngde, for mye gnikking. Fokuser på lengre oppvarming, andre områder for se om det hjelper. Kan være fristende å bare fokusere på ytre stimuli siden det er mer opphissende i starten.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #5 Skrevet 6. november 2023 WOMANIZER, WOMANIZER! Anonymkode: 6a988...ba6 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #6 Skrevet 6. november 2023 Hvis jeg er godt varmet opp med mye kyssing og stimuleringen av klitoris eller g-punktet ikke er for hard, kan jeg komme mange ganger med kort mellomrom. Rett etter at jeg har kommet er klitoris veldig sensitiv og kan ikke berøres. Avhengig av hvor tent jeg er, varer det alt fra under halvminuttet til over fem minutter til jeg er klar for å bli stimulert igjen. Jeg kan komme med både direkte og indirekte stimulering av klitoris samt penetrering, men stimulering av g-punktet gir meg de kraftigste orgasmene. Enkelte ganger kan jeg squirte når jeg kommer ved g-punkt stimulering. Mannen min kjenner meg veldig godt seksuelt, og hvis vi har god tid kan jeg komme 6-10 ganger på en kveld. K38 Anonymkode: 6aed4...8d1 2
Bamseklemmer Skrevet 6. november 2023 #7 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis jeg er godt varmet opp med mye kyssing og stimuleringen av klitoris eller g-punktet ikke er for hard, kan jeg komme mange ganger med kort mellomrom. Rett etter at jeg har kommet er klitoris veldig sensitiv og kan ikke berøres. Avhengig av hvor tent jeg er, varer det alt fra under halvminuttet til over fem minutter til jeg er klar for å bli stimulert igjen. Jeg kan komme med både direkte og indirekte stimulering av klitoris samt penetrering, men stimulering av g-punktet gir meg de kraftigste orgasmene. Enkelte ganger kan jeg squirte når jeg kommer ved g-punkt stimulering. Mannen min kjenner meg veldig godt seksuelt, og hvis vi har god tid kan jeg komme 6-10 ganger på en kveld. K38 Anonymkode: 6aed4...8d1 God oppvarming er den eneste fasiten i sexlivet.. men det tar tid for KG å skjønne akkurat det🤭 Og dette med forspill gjelder også for onani. De fleste har det rett og slett for travelt, så det blir liten tid til edging. Det gjør at hjernen og kroppen ikke er forberedt nok. Jeg som er mann merker dette enormt.. med lang pirring kan jeg også komme flere ganger.. Dette tror jeg er ganske likt for begge kjønnene🤔 Jeg måtte bare markere teksten din.. guu så hærlig det må være for en mann, å ha en kjæreste som kan komme så mange ganger🥰 Jeg reagerer så enormt på godlyder.. så de små pausene er også hærlig, når vi er tålmodige og tar oss god tid 😇
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå