Gå til innhold

Hvem kan hjelpe meg? (Nav, utbrenthet ++)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger noen som kan hjelpe meg. Jeg trenger noen som kan oppmuntre meg, gi meg veiledning ift en nav sak og generelt i livet. Hjelpe meg med å komme meg ut døra, sånn at jeg kan ha et liv igjen. Trening og bedre helse. 

kanskje en blanding av life coach og en som er flink på dokumenter. Men det finnes nok ikke? Kanskje jeg trenger 2 forskjellige mennesker

For jeg gir snart opp det med nav nå :( Har ikke mer krefter å gi…. Hjemmet ser ikke ut. Vil helst bare ligge under dyna dag inn og ut

Anonymkode: 0726b...b57

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene i denne situasjonen, og det er mennesker som kan støtte deg. En life coach kan hjelpe deg med å sette mål, motivere deg og veilede deg i å komme deg ut døra og forbedre helsen din. Når det gjelder NAV-saken, kan du vurdere å søke juridisk rådgivning for veiledning med dokumenter og prosesser. Du kan også søke støtte fra venner, familie eller lokale hjelpetjenester💪

Anonymkode: 67e63...0e7

Skrevet

Jeg trodde at NAV skulle hjelpe, men er blitt veldig skuffet. De har ikke tid eller engasjement. Det er bekymringsfullt at de ikke greier følge opp, mange som kunne blitt i arbeid forsvinner kanskje i ufør fordi de ikke blir fulgt opp men heller motarbeidet av systemet.

Anonymkode: acce5...b64

• Nyttig 1
Skrevet

Høres ut som du er deprimert, som ikke er uvanlig i en slik situasjon. Du burde dra til psykolog. Mental helse kan være et viktig steg for å få energi til å endre livet sitt. ❤️

Anonymkode: 20983...69b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg trodde at NAV skulle hjelpe, men er blitt veldig skuffet. De har ikke tid eller engasjement. Det er bekymringsfullt at de ikke greier følge opp, mange som kunne blitt i arbeid forsvinner kanskje i ufør fordi de ikke blir fulgt opp men heller motarbeidet av systemet.

Anonymkode: acce5...b64

Som alle andre offentlige etater er også Nav nedbemannet helt ned til beinet. Da blir det dårlig med oppfølging, det er det som blir nedprioritert først.  Dessverre. 

TS, hva med å starte hos legen? Kanskje du kan blir henvist til DPS el? Medisiner? Kanskje har legen råd mtp Nav? Har du pårørende som kan hjelpe deg?

Anonymkode: 57433...7b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...