Gå til innhold

Eggløsning og tiltrekning..

Anbefalte innlegg

Skrevet

For halvannen uke siden, var jeg skikkelig gira på å treffe en jeg hadde god kontakt med på tinder, dreiv og å chatta med andre og, med planer om å avtale treff med flere. Yes, hadde eggløsning. Og nå? Nå vil jeg bare grave meg ned og logge av tinder. Et par av gutta er veldig «på», han ene tok jeg en kaffe med og han vil gjerne treffes igjen. Og jeg kjenner meg helt likegyldig.

Andre som kjenner stor forskjell på lysten på en kjæreste mtp hvor en er i syklusen??

Anonymkode: 29b81...049

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaa 🙈 selv de jeg aldri ville synes var attraktiv uten eggløsning. Sjuke greier altså 

Anonymkode: 26691...fba

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jaaaa 🙈 selv de jeg aldri ville synes var attraktiv uten eggløsning. Sjuke greier altså 

Anonymkode: 26691...fba

Forferdelig irriterende😝

Anonymkode: 29b81...049

• Nyttig 2
Skrevet

Tror det er litt lite nyansert å tro kvinner fungerer som en tispe med løpetid, der var blir sveiseblind av eggløsning.

Min lyst er varier og med syklus, men det er like før mens og under mensen driven min er høyest. Ville ikke blitt barn som følge av det.

Anonymkode: ca9e3...93a

Skrevet

Har partner, men det er stor forskjell gjennom syklusen, ja! Ganske fascinerende. 

Anonymkode: 5f8a2...1dd

• Nyttig 2
Gjest Geminisoul_83
Skrevet

Fra nå av:

Du, jeg har fri på lørdag, vil ikke kaste bort tiden på chatte, men vil gjerne møte deg og finne på noe, forresten har du eggløsning? 🤣

Unmatched

Skrevet

Ja, det er faktisk ganske vanlig å oppleve svingninger i lysten og interesse for en kjæreste i løpet av syklusen. Hormonelle endringer kan påvirke følelsene og humøret vårt. Hvis du føler deg likegyldig akkurat nå, kan det være lurt å ta en pause fra dating-apper og fokusere på deg selv. Når du er klar, kan du alltids prøve igjen

Anonymkode: 3a369...080

Skrevet (endret)

Min erfaring er at fleste kvinner er mye mer på når de har eggløsning. Derfor vi menn hele tiden "klager" på at dere er så kompliserte. Dere er litt uforutsigbare når det kommer til sex og lyst, rett og slett. Men er jo sånn naturen er, på godt og ondt!

Kvinner er også mest kåte på våren i snitt, mens menn på høsten. Tror jeg leste det på forskning.no. Derfor mye lettere å få til dates via tinder på våren. Har merket et klart mønster her, så bekrefter jo litt det jeg har lest. Nå på vinteren virker det nesten håpløst😅

Endret av danbanan
Skrevet

Greia er at eggløsningen gjør at kvinner som egentlig har det bra som single plutselig kjenner lyst på kjæreste. Når eggløsningen er over tenker vi klarer og vet hvor mye vi må ofre for å være i et velfungerende forhold og logger av appen istedenfor. 

Anonymkode: 1aad1...af2

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Greia er at eggløsningen gjør at kvinner som egentlig har det bra som single plutselig kjenner lyst på kjæreste. Når eggløsningen er over tenker vi klarer og vet hvor mye vi må ofre for å være i et velfungerende forhold og logger av appen istedenfor. 

Så da har dere kanskje forståelse for frustrasjonen til mange unge menn, som ikke klarer å få kjæreste og romantiske forhold? De er jo ofte konstant "kåte".

Anonymkode: 72133...5fe

Skrevet
danbanan skrev (2 timer siden):

Min erfaring er at fleste kvinner er mye mer på når de har eggløsning. Derfor vi menn hele tiden "klager" på at dere er så kompliserte. Dere er litt uforutsigbare når det kommer til sex og lyst, rett og slett. Men er jo sånn naturen er, på godt og ondt!

Kvinner er også mest kåte på våren i snitt, mens menn på høsten. Tror jeg leste det på forskning.no. Derfor mye lettere å få til dates via tinder på våren. Har merket et klart mønster her, så bekrefter jo litt det jeg har lest. Nå på vinteren virker det nesten håpløst😅

Det er ikke uforutsigbart hvis man tracker syklusen med en app, feks Ladytimer. Der ser man tidspunkt for eggløsning og mensen, så man kan påregne hvilke dager damen har høyest sexlyst og hvilke dager hun kan svinge i humøret.. 

Anonymkode: 83ee3...56d

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg merka at når jeg sluttet på p-pillene så ble plutselig kjæresten min syyyykt mye mer attraktiv.
Så at hormoner har noe å si er helt sikkert!

Anonymkode: 4a32e...a22

• Nyttig 1
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg går ikke på prevensjon og kjenner hormonene veldig godt, men jeg er helt omvendt. Hver måned før og under eggløsning føler jeg meg selvsikker og glad, og jeg føler jeg aldri vil binde meg til noen men flørte rundt. Og hver bidige pms når eggløsning er over har jeg et dypt savn etter kjæreste og mister lysten på lettvint sex.  

Anonymkode: 7c34c...90c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...