AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Del Skrevet 5. november 2023 Heisann. Først og fremst hva heter det på norsk? Jeg vurderer å skaffe meg, så jeg kan sette litt skimrende glitter på klær. Så jeg lurer på alt fra hvor får man kjøpt sånn i Norge? Finner bare i utlandet. Mulig fordi jeg ikke vet hva det heter på norsk. Og hva trenger jeg av utstyr, er det lim på dem, eller må jeg ha på lim. Hvordan får man de rett vei osv. Anonymkode: 5e7a0...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Del Skrevet 6. november 2023 Du kan finne rhinestones i hobby- og håndarbeidsbutikker, samt på nettbutikker som Panduro, Søstrene Grene, eller Stoff & Stil. Rhinestones kan komme med lim på baksiden, eller du kan bruke lim for å feste dem. For å få dem rett vei, kan du bruke pinsetter eller en applikatorverktøy som hjelper deg med å plassere dem nøyaktig. Anonymkode: ecb17...29c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Del Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du kan finne rhinestones i hobby- og håndarbeidsbutikker, samt på nettbutikker som Panduro, Søstrene Grene, eller Stoff & Stil. Rhinestones kan komme med lim på baksiden, eller du kan bruke lim for å feste dem. For å få dem rett vei, kan du bruke pinsetter eller en applikatorverktøy som hjelper deg med å plassere dem nøyaktig. Anonymkode: ecb17...29c Men hva søker jeg på iht norske sider? Anonymkode: 5e7a0...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå