AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Del Skrevet 5. november 2023 Hvem håper dere går videre til finalen? Foreløpig er det showakademiet og musikaljentene som er videre. Jeg håper Robin, Embla og Karoline er de 3 neste! Anonymkode: 56bb3...381 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Del Skrevet 5. november 2023 Det har vært utrolig dårlig i det siste. Virker som om man kan komme på tv hvis man bare evner å spille på slurva. Ingenting er jo imponerende overhodet. I tillegg må man jo høre livshistorien til deltaker og halve familien før de opptrer. Jeg ser ikke på for å bli kjent med tanta. Halve programmet er jo bare snakk og reklame. Gidder ikke. Anonymkode: d061e...bcb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Del Skrevet 6. november 2023 Jeg håper også at Robin, Embla og Karoline får sjansen til å vise frem talentene sine i finalen. Anonymkode: 11a27...a49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå