Gå til innhold

Ekstrem muskelverk og små forkjølet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

startet med stølhet i leggene, dagen etter biceps før til slutt hele kroppen er vond. Verker i finger ledd, tær og store muskelgrupper.

Det er så ille at jeg nesten ikke klarer gå i trapper eller reise meg opp/gå på do.

ingen kraft og klarer ikke holde ting/løfte. 

kjennes som jeg har overtrent styrke x10 HELT ille. 

Er også små forkjølet og vondt i halsen. Feber er på 38,5. føler meg som en 90-åring med alle smertene jeg har. 👵🏻👵🏻

Fler i familien som har hatt dette og de har hatt samme symptomer. 
legen mente det var covid siden feberen til ene i familien var 42, det var så høyt at dette måtte være covid 🤔

Anonymkode: 76973...46a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kan også være influensa - har hatt det mange ganger før covid kom. Det finnes test som tester for både covid og 2 typer influensa samtidig

Endret av katties
Skrevet

Hadde en TØFF runde med Covid med de symptomene. Tok en måned, men jobbet mye hjemmefra. 

Anonymkode: af2e8...fb4

Skrevet (endret)
katties skrev (4 minutter siden):

Kan også være influensa - har hatt det mange ganger før covid kom

Jeg har også hatt influensa med liknende symptomer. Helt grusomt når det sto på!

Endret av Sukkerbunn
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hadde en TØFF runde med Covid med de symptomene. Tok en måned, men jobbet mye hjemmefra. 

Anonymkode: af2e8...fb4

Hørte en annen som også hadde hatt covid med de symptomene. 
hadde du også så sterke smerter i muskler? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hørte en annen som også hadde hatt covid med de symptomene. 
hadde du også så sterke smerter i muskler? 

Jeg merket såvidt noe som helst når jeg hadde covid - fikk omikron en tid etter 3. vaksinedose. Har hørt om folk som har opplevd det som en kraftig influensa også, men synes det derfor er bedre å bare ta en test og slippe å lure

Skrevet

Influensa

Anonymkode: e3522...440

Skrevet

Hvis flere i familien har hatt lignende symptomer, kan det være lurt å oppsøke lege for en grundig vurdering. Selv om feberen kan være høy, er det viktig å få en profesjonell vurdering for å utelukke eller bekrefte om det kan være COVID-19. Ta godt vare på deg selv, hvil og drikk rikelig med væske.🤒💪

Anonymkode: d61e5...dac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...