AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 Dame 49 år. Jeg har så lyst på sex hele tiden. Har hatt en relasjon til en mann i 1 år. Vi gikk fra å være fwb til å være kjærester. Vi bor ikke sammen og vi sees ikke hver dag (pga ulike turnusjobbing). - vi har ikke sex hver gang vi møtes. Og det er greit det. - vi har deilig sex når vi først er sammen. Hva er greia med at jeg kjenner at jeg har lyst å ha sex med en annen fyr samtidig som jeg er i et forhold? Jeg føler meg så slem. Og unormal. Og misforstått. Har ikke lyst å såre han jeg er sammen med og jeg har jo lyst å være sammen med han. -jeg vet at jeg kommer til å få "pepper" for å ha lyst til å ha relasjoner til flere menn samtidig. Han andre fyren som jeg kunne tenkt meg å ha sex med er ikke ute etter annet enn kun sex. Det vet jeg fordi jeg har snakket med han før jeg fikk meg kjæreste. Han er ikke ute etter et forhold. Jeg vet at han har vært på swingersklubb samt at han jevnlig møter et par (mann og dame) å har sex sammen med dem. Jeg har så lyst å teste ut å ha sex med han. Hva burde jeg gjøre nå? Please ikke vær så streng med meg da jeg vet at jeg er "utenom norm". Anonymkode: dd148...584 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 Snakk med kjæresten din om dette hvis du bryr det noe som helst om ham. Hvis han ikke er åpen for dette så avslutter du forholdet og har sex med hvem du måtte ønske eller så godtar du at du er eksklusiv med din kjæreste. Anonymkode: 5c751...64c 7 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #3 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Snakk med kjæresten din om dette hvis du bryr det noe som helst om ham. Hvis han ikke er åpen for dette så avslutter du forholdet og har sex med hvem du måtte ønske eller så godtar du at du er eksklusiv med din kjæreste. Anonymkode: 5c751...64c Takk for bra svar, jeg er enig. -jeg har lyst å snakke med kjæresten min om dette, men så klarer jeg ikke helt å åpne meg. Anonymkode: dd148...584 1
Miss91 Skrevet 5. november 2023 #4 Skrevet 5. november 2023 Noen ting er best i fantasien? Snakk med kjæresten din om at du ønsker mer spenning, og at det kan innebære swingers feks? 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #5 Skrevet 5. november 2023 Miss91 skrev (9 minutter siden): Noen ting er best i fantasien? Snakk med kjæresten din om at du ønsker mer spenning, og at det kan innebære swingers feks? Takk for svaret. Er sikkert best å ha det som en fantasi, men jeg vil ha sex med de begge, bare ikke samtidig. Moralen min sier at det beste er at jeg blir singel og kan gjøre hva jeg vil når jeg vil. Det skal jaggu ikke være enkelt. Anonymkode: dd148...584 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #6 Skrevet 5. november 2023 Du har feil kjæreste🙈 Du må finne en mer åpen mann som også liker utforske/dele/evt Swingers. Hvis ikke best være singel❤ Anonymkode: 67b90...531 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #7 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har feil kjæreste🙈 Du må finne en mer åpen mann som også liker utforske/dele/evt Swingers. Hvis ikke best være singel❤ Anonymkode: 67b90...531 Takk for svar❤️. Ja jeg skjønner det. Har ikke turd å ta dette opp med kjæresten. Hvem vet hva han tenker. Anonymkode: dd148...584
kjekkfyr Skrevet 5. november 2023 #8 Skrevet 5. november 2023 Det riktige å ta en prat med kjæresten din ☺️ Med tanke på at dere begynte som fwb, så kan det jo hende han er åpen for den løsningen med han andre ? Skjønner godt behovet/ønsket ditt - men løs det på riktig måte så du kan konsentrere deg om å nyte, ikke skjule ☺️❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #9 Skrevet 5. november 2023 kjekkfyr skrev (6 minutter siden): Det riktige å ta en prat med kjæresten din ☺️ Med tanke på at dere begynte som fwb, så kan det jo hende han er åpen for den løsningen med han andre ? Skjønner godt behovet/ønsket ditt - men løs det på riktig måte så du kan konsentrere deg om å nyte, ikke skjule ☺️❤️ Tusen takk for svaret❤️ Ja vi startet forholdet som fwb. Og da nøt vi bare det beste av hverandre. Jeg har følelser for han som kjæreste, men det blir alltids litt mer komplisert når vi kanskje har ulike forventninger og ulike kjærlighetsspråk. Han er ikke spesielt åpen av seg, men han er viril og hans seksuelle energi passer til meg. Vet ikke hvorfor jeg har så lyst å ha sex med han andre mudt i dette. Men jeg er enig med deg at jeg ikke må gå rundt å skjule ting. Godt tips. Takk. Jeg har ikke gjort noe umoralskt ennå og jeg har, som nevnt tidligere, ikke lyst å evt.såre kjæresten. Anonymkode: dd148...584 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #10 Skrevet 5. november 2023 Er det spesielt han andre du har lyst på? Eller hadde du følt det samme behovet uansett, selv om du ikke hadde møtt han andre? Anonymkode: 7ca4e...fc6 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #11 Skrevet 5. november 2023 For spenningen er det han andre fyren jeg har lyst å teste ut å ha sex med. Han og jeg har vært åpne med hverandre vedrørende å ha sex uten forpliktelser. Han er selv en som liker swingers og han har sagt at han ikke er ute etter fast forhold/kjæreste. Så jeg slapper jo av mtp den biten. Jeg vil også bare ha sex med han. Men i mellomtiden møtte jeg jo han som er kjæresten min nå. (Jeg rakk altså ikke å ha sex med han 'andre' før jeg plutselig befant meg i en relasjon) Jeg leser jo hva jeg selv skriver og jeg høres ikke ut som en spesielt god kjæreste🙈 men jeg mener ikke noe vondt med dette. Mulig at jeg bare må glemme "spenningen med han andre", men det er jo det som er det vanskelige. Anonymkode: dd148...584 2
Gjest Kruttlapp Skrevet 5. november 2023 #12 Skrevet 5. november 2023 (endret) . Endret 19. mai 2024 av Kruttlapp
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #13 Skrevet 5. november 2023 Jeg gjør slike ting selv, og skal ikke dømme noen. Men ærlighet er viktig her - så om du vil ha flere, så må de vite at du har flere. Overraskende mange aksepterer det. Jeg har selv 5 kvinner som vet, og synes det er ok. M40 Anonymkode: 81a47...bdf 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #14 Skrevet 5. november 2023 Kruttlapp skrev (3 minutter siden): Det er nok bedre at du er åpen om det, tror jeg. Kanskje det du kan trenge er et forhold der du er sammen med én, men har frihet til å møte andre. Det fins nok de som kan være med deg på noe slikt. Men da må det være snakket om og enighet om det, og da betyr det ikke at du er noen dårlig kjæreste. Vet kjæresten noe om det du tenker? Takk for svaret❤️ Kjæresten vet ikke noe om det jeg tenker angående akkurat dette, nei. I mitt hode så høres det fryktelig tabubelagt ut å ta opp noe sånt. Det er vel flere grunner til at jeg aldri klarer å slå meg til ro i de forholdene jeg har vært i. Når jeg tenker meg om så er det et mønster som går igjen hos meg. Har aldri turd å leve ut det å ha flere forhold samtidig. Anonymkode: dd148...584
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #15 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg gjør slike ting selv, og skal ikke dømme noen. Men ærlighet er viktig her - så om du vil ha flere, så må de vite at du har flere. Overraskende mange aksepterer det. Jeg har selv 5 kvinner som vet, og synes det er ok. M40 Anonymkode: 81a47...bdf Takk for at du deler din erfaring❤️ Har forstått at jeg burde være ærlig om dette, og er enig i det. Så motiverende å høre at overraskende mange aksepterer det. Så herlig du har det. Nyt ❤️🔥 Anonymkode: dd148...584
Gjest Kruttlapp Skrevet 5. november 2023 #16 Skrevet 5. november 2023 (endret) . Endret 19. mai 2024 av Kruttlapp
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #17 Skrevet 5. november 2023 Kruttlapp skrev (2 minutter siden): Føler du at du kan hinte litt til han, for å forstå hva han føler om det? Du kan kanskje prøve forsiktig først... Grunnene kan nok være mange, ja - men kan du si litt om hvorfor du ikke slår deg så lett til ro? Er det å ha flere forhold samtidig noe du egentlig har følt behov for lenge? Takk for at du spør og vil hjelpe meg❤️ Han jeg er kjæreste med er en "ulv i fåreklær" tenker jeg, han har i grunn lyst å teste ut forskjellige ting og han syns at jeg er litt "vill og frekk". Så jeg tror at jeg kan få han til å bli med på diverse, bare jeg tar det opp å snakker om det. Han tør ikke å ta opp om hva han fantaserer om. Og når han ikke er åpen så blir ikke jeg heller åpen. Han har sagt til meg at han ikke er forelsket i meg men at han er glad i meg. Derfor syns jeg at jeg burde få lov å nyte at andre menn vil ha meg. -det er skikkelig komplekst komplisert å beskrive hvorfor jeg er som jeg er. Har alltid hatt mye sexlyst og har forsynt meg av villige menn. - samtidig har jeg lyst på stabilitet med bare EN mann, men da har jeg tendens til å 'dø' litt inni meg. Kanskje løsningen er at jeg bør være singel. Blir ikke så kaotisk da. Anonymkode: dd148...584
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #18 Skrevet 5. november 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Hva burde jeg gjøre nå? Please ikke vær så streng med meg da jeg vet at jeg er "utenom norm". Anonymkode: dd148...584 Utenom norm? Du er over norm. Anonymkode: 324b6...5cf 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #19 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Utenom norm? Du er over norm. Anonymkode: Over norm er jo bare positivt da?💋❤️ jeg har nettopp sett Kompani Lauritzen🫡 Anonymkode: dd148...584
Gjest Kruttlapp Skrevet 5. november 2023 #20 Skrevet 5. november 2023 (endret) . Endret 19. mai 2024 av Kruttlapp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå