AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 https://www.clasohlson.com/no/Frittstående-konvektorovn,-2000W,-hvit/p/36-8243?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw-pyqBhDmARIsAKd9XIM1PwQrFGNSb465v113ZnP67S6IhLfLXmZZZ9pCf_FR_ZIvjwueP1QaAosPEALw_wcB Er student, og trenger en billigovn på rommet. Hva synes dere om denne? Trygt og ha den på gjennom natten? Man kan velge innpå innstillinger, så den slår seg av automatisk etter noen timer og. Anonymkode: cc297...2be
Jullen Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): https://www.clasohlson.com/no/Frittstående-konvektorovn,-2000W,-hvit/p/36-8243?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw-pyqBhDmARIsAKd9XIM1PwQrFGNSb465v113ZnP67S6IhLfLXmZZZ9pCf_FR_ZIvjwueP1QaAosPEALw_wcB Er student, og trenger en billigovn på rommet. Hva synes dere om denne? Trygt og ha den på gjennom natten? Man kan velge innpå innstillinger, så den slår seg av automatisk etter noen timer og. Anonymkode: cc297...2be Ja, men de trekker ekstremt mye strøm og er derfor svært dyre i drift.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #3 Skrevet 5. november 2023 Det kan være trygt å ha den på gjennom natten, men det er alltid viktig å følge produsentens instruksjoner og være forsiktig med bruk av elektriske apparater når du sover. Sørg for at ovnen er plassert på en trygg avstand fra møbler og andre materialer. Anonymkode: e43d0...63f
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #4 Skrevet 5. november 2023 Jullen skrev (16 minutter siden): Ja, men de trekker ekstremt mye strøm og er derfor svært dyre i drift. Tips til en mer energieffektiv? Anonymkode: 35108...2d3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #5 Skrevet 5. november 2023 Jullen skrev (10 minutter siden): Ja, men de trekker ekstremt mye strøm og er derfor svært dyre i drift. ? All strømmen blir brukt direkte til oppvarming, og den vil vel ikke gi mer effekttap enn annen elektrisk oppvarming (sett bort fra varmepumpe, som er helt annen teknologi). Anonymkode: 70a4b...b06 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #6 Skrevet 5. november 2023 Jeg har denne. Og den forbruker lite strøm. Da den varmer raskt opp, holder på varmen en god stund før de slår seg på igjen. Har min på i kjelleren hele tiden og varmer opp hele kjelleren. Dog litt varme hjelp fra vaskemaskin da Anonymkode: 204aa...d88
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #7 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har denne. Og den forbruker lite strøm. Da den varmer raskt opp, holder på varmen en god stund før de slår seg på igjen. Har min på i kjelleren hele tiden og varmer opp hele kjelleren. Dog litt varme hjelp fra vaskemaskin da Anonymkode: 204aa...d88 Glemte link https://www.glapris.no/produkt/radiator-oljefri-eco-1500w/?gclid=Cj0KCQjw-pyqBhDmARIsAKd9XINIqgRSPA2lBA1nRuXd9jkWlstIBVSfTrlHZwWnx2XAoHk4x81TksUaAj7IEALw_wcB Anonymkode: 204aa...d88
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #8 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har denne. Og den forbruker lite strøm. Da den varmer raskt opp, holder på varmen en god stund før de slår seg på igjen. Har min på i kjelleren hele tiden og varmer opp hele kjelleren. Dog litt varme hjelp fra vaskemaskin da Anonymkode: 204aa...d88 Har du den på hele tiden? Anonymkode: cc297...2be
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #9 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det kan være trygt å ha den på gjennom natten, men det er alltid viktig å følge produsentens instruksjoner og være forsiktig med bruk av elektriske apparater når du sover. Sørg for at ovnen er plassert på en trygg avstand fra møbler og andre materialer. Anonymkode: e43d0...63f Hvor lenge tenker du å fortsette med å kopiere inn disse intetsigende AI-svarene på KG? Anonymkode: ee924...d2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå