Gå til innhold

Hvorfor vil jeg fortsatt ha han når han er sååå toxic, hjelp pls!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han var utro, kalte meg stygge ting, knuste hjertet mitt flere ganger og fikk meg til å gråte, løy mye til meg om viktige ting, og nå har han bare ghosta meg helt. Hvorfor vil jeg fortsatt ha han sååå bad? Jeg føler jeg trenger han i livet mitt og klarer ikke å gå videre eller slutte å tenke på han, han har limt seg fast inn i hodet mitt, det har nesten gått et år siden vi prate men jeg klarer ikke å gi slipp i han, hva er det med han som gjør at jeg vil ha han? Hvorfor han? Hvorfor gir han meg følelser som ingen har greid å gi meg før ? Jeg er så betatt av han og han er alt jeg tenker på, han er så giftig så skjønner ikke hvorfor jeg vil ha han? Ughh kan noen forklare hva som skjer her. Og hvordan jeg evt skal komme meg videre? Har virkelig prøvd alt, vi har ikke engang snakka på et år men jeg har fortsatt følelser for han, sist gang jeg gråt om han var idag.

Anonymkode: 45254...fa1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi han er toxic. Du vil at han skal gjøre det godt igjen fordi du fortsatt var forelsket i han når han behandlet deg dårlig, og kanskje til og med sa ting for at du skulle stole på han. It’s a trap!

Anonymkode: 9d7ce...1c7

Skrevet

Hvorfor , er vel en komplisert forklaring basert på din tilknytningsstil feks, eller at han har hektet deg på et vis.   

Men at du bør slette, blokke, glemme og finne på andre ting det er helt sikkert. :)

Anonymkode: 92065...713

Skrevet

Giftige mennesker har ofte den egenskapen…. Dessverre 

Anonymkode: c9af0...488

Skrevet

Følelser kan være kompliserte, og det kan ta tid å komme seg videre. Det er viktig å huske at du fortjener noen som behandler deg med respekt og kjærlighet. Å fokusere på å bygge opp deg selv, omgås støttende venner og familie, og ta vare på din egen lykke kan hjelpe deg med å komme videre. Det kan også være nyttig å søke profesjonell hjelp for å bearbeide følelsene og få veiledning i å komme deg videre.

Anonymkode: f6b24...76a

Skrevet

Du har ikke snakket med han på et år og nå har han ghostet deg helt? Skjønner ikke. Om du ikke har snakket med han på et år så er vel forholdet over? 

Anonymkode: cc9e3...1a4

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Følelser kan være kompliserte, og det kan ta tid å komme seg videre. Det er viktig å huske at du fortjener noen som behandler deg med respekt og kjærlighet. Å fokusere på å bygge opp deg selv, omgås støttende venner og familie, og ta vare på din egen lykke kan hjelpe deg med å komme videre. Det kan også være nyttig å søke profesjonell hjelp for å bearbeide følelsene og få veiledning i å komme deg videre.

Anonymkode: f6b24...76a

Dette høres ut som AI 😵‍💫

Anonymkode: c6826...6f8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette høres ut som AI 😵‍💫

Anonymkode: c6826...6f8

Hva så?

Anonymkode: 5cdb5...e70

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Du har ikke snakket med han på et år og nå har han ghostet deg helt? Skjønner ikke. Om du ikke har snakket med han på et år så er vel forholdet over? 

Anonymkode: cc9e3...1a4

Han ghosta meg for ca 9 måneder siden eller 10 måneder, har ikke snakka med han siden.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi han er toxic. Du vil at han skal gjøre det godt igjen fordi du fortsatt var forelsket i han når han behandlet deg dårlig, og kanskje til og med sa ting for at du skulle stole på han. It’s a trap!

Anonymkode: 9d7ce...1c7

Tror også at han forlot da jeg var forelsket i han derfor får jeg ikke nok av han, er det honeymoon de kaller det ? Vi holdt bare på i 2 måneder før han ghosta.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Giftige mennesker har ofte den egenskapen…. Dessverre 

Anonymkode: c9af0...488

Hva gjør de for å få til det?

Skrevet

Pga traumebånd

Anonymkode: 60cb9...ef2

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kommer det fra foreldre?

Anonymkode: fa43f...ca9

Forskning har vist at kvinner som har opplevd traumer, som overgrep, omsorgssvikt eller vært vitne til vold i hjemmet som barn, ubevisst kan oppsøke partnere som viser lignende atferdsmønstre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...