AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 Har fått forespørsel av ei gammel venninne som jeg ikke har hatt kontakt med på over et år. Ho lurer på hva mitt barn ønsker seg til jul. Jeg har tenkt at vi ikke trenger å kjøpe gave til hverandres barn da vi ikke har kontakt, men det har ho tenkt til. Min mann jobber tett med hennes kjæreste, men min mann jobber tett med mange. Ser ikke grunn nok til å kjøpe gave kun fordi mennene jobber sammen, da burde min mann i såfall kjøpe gaver til veldig mange barn. Hva tenker dere? Hva kan jeg svare på det, uten å være frekk? Anonymkode: fe124...27d
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 Du kan svare venninnen din høflig og ærlig, og si at du ikke har planlagt å kjøpe gaver til hverandres barn i år. Du kan også foreslå å kanskje møtes for en kopp kaffe for å ta en prat og oppdatere hverandre på livet. Anonymkode: 81d47...590 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #3 Skrevet 5. november 2023 «Hei Susan, takk fordi du spør! Siden 2017 har vi har kuttet ut å utveksle julegaver med venner og bekjente, så du trenger ikke gi Frederikke noe. Men det ville vært hyggelig å se deg i nov./dec. Når har du tid!? Anonymkode: c74b3...98b 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #4 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): «Hei Susan, takk fordi du spør! Siden 2017 har vi har kuttet ut å utveksle julegaver med venner og bekjente, så du trenger ikke gi Frederikke noe. Men det ville vært hyggelig å se deg i nov./dec. Når har du tid!? Anonymkode: c74b3...98b ... Anonymkode: f8893...52a
Mamajune11 Skrevet 5. november 2023 #5 Skrevet 5. november 2023 «Hei. Så hyggelig du tenker på barnet. Men ikke tenkt på julegaver, vi skal bare kjøpe til aller nørmeste i år både pga miljø og økonomi. Men vil gjerne treffes for en kaffe en dag?» 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå