AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 Jeg skal selge leiligheten min, og har dette hullet i tapeten på soverommet: Hvordan kan jeg enklest og kjappest mulig forbedre utseendet på dette? Jeg har ikke noe tapet å erstatte med. Det er bak gardinen så så lenge jeg gjør det mindre åpenbart er jeg fornøyd. Jeg har allerede noe hvit interiørmaling som jeg er ganske sikker på er samme som her. Anonymkode: 3c27c...915
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 Du kan prøve å bruke hvit interiørmaling for å dekke over hullet. Først kan du rengjøre området rundt hullet og la det tørke. Deretter kan du bruke en liten pensel eller en svamp for å påføre et jevnt lag med maling over hullet. La det tørke godt, og hvis nødvendig, kan du påføre et ekstra strøk for å få det til å se jevnere ut. Husk å være forsiktig og prøve å matche fargen på tapetet så godt som mulig. Anonymkode: 602ab...6a0
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #3 Skrevet 5. november 2023 Jeg har interiørmaling, og som jeg tror enten er samme eller matcher godt. Men kantene på tapeten er liksom litt løsnet fra veggen, om jeg skal forsøke å lime dritten mer fast for å få det mer flatt? Anonymkode: 3c27c...915
newman01 Skrevet 6. november 2023 #4 Skrevet 6. november 2023 Tapetkniv, skjær løs alt som stikker ut og er løst. Kjøp en liten tube med sparkel og en sparkelspade. Når det er tørt påføres et lag til. Når dette har tørket pusser du det jevnt og glatt med pussepapir, 120 er passe grovhet. Om det er jevnt og fint maler du. Er det fortsatt et søkk og ujevnt påføres enda et lag sparkel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå