AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 Hvordan forholde meg? er så flau, over at jeg sendte forespørsel og de ikke har godtatt. Anonymkode: dc184...bb7
Elysian Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 Noen ønsker ikke kolleger som venner på Facebook. Trenger ikke ha noe med deg å gjøre. Ikke tenk på det 23 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #3 Skrevet 5. november 2023 Elysian skrev (2 minutter siden): Noen ønsker ikke kolleger som venner på Facebook. Trenger ikke ha noe med deg å gjøre. Ikke tenk på det De har andre kolleger på facebook. Anonymkode: dc184...bb7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #4 Skrevet 5. november 2023 Jeg gidder ikke ha kolleger jeg knapt kjenner på FB, har nettopp tatt en storopprydding i vennelisten min og fjernet mange personer som jeg ikke lenger har jevnlig kontakt med. Samme med familie som jeg ikke har snakket med på mange år. Kan også være at disse kollegene dine ikke er så aktive eller mange andre grunner. Anonymkode: 72c3b...f4d 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #5 Skrevet 5. november 2023 Ikke vær flau! Det er helt normalt at noen mennesker ikke godtar venneforespørsler på Facebook. Det kan være mange grunner til det, og det betyr ikke nødvendigvis at de ikke liker deg. Fortsett å være profesjonell og vennlig på jobben, og ikke la det påvirke forholdet ditt med kollegene dine. Anonymkode: 4316d...424 6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #6 Skrevet 5. november 2023 Jeg kan oppdage venneforespørsler først etter mange måneder. Anonymkode: 24d8e...4d5 12 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #7 Skrevet 5. november 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kan oppdage venneforespørsler først etter mange måneder. Anonymkode: 24d8e...4d5 Akkurat det samme jeg kom hit for å si! Anonymkode: 3ac9d...7f1 6
MacadamiaNut Skrevet 6. november 2023 #8 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ikke vær flau! Det er helt normalt at noen mennesker ikke godtar venneforespørsler på Facebook. Det kan være mange grunner til det, og det betyr ikke nødvendigvis at de ikke liker deg. Fortsett å være profesjonell og vennlig på jobben, og ikke la det påvirke forholdet ditt med kollegene dine. Anonymkode: 4316d...424 Er du en bot? 3 2
MyMichelle Skrevet 6. november 2023 #9 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvordan forholde meg? er så flau, over at jeg sendte forespørsel og de ikke har godtatt. Anonymkode: dc184...bb7 Det er ikke sikkert de vil ha andre enn venner og slektninger som FB-venner. Jeg er slik. Jeg skiller mellom jobb og privatliv. Dessuten er jeg sjelden aktiv på FB. Det kan også være at de også ikke er særlig aktive. Kanskje de ikke har sett venneforespørselen. Uansett, slapp av og ikke ta det personlig. 1
MyMichelle Skrevet 6. november 2023 #10 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg kan oppdage venneforespørsler først etter mange måneder. Anonymkode: 24d8e...4d5 Det har faktisk hendt meg også.
Teardrop Skrevet 6. november 2023 #11 Skrevet 6. november 2023 Ikke alle som bruker facebook lile aktivt lengre. 5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #12 Skrevet 6. november 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: De har andre kolleger på facebook. Anonymkode: dc184...bb7 Ikke alle sjekker Facebook like ofte. Ikke vil automatisk ha alle kolleger på Facebook, selv om de har noen. 🤷♂️ Anonymkode: c73f1...4ed 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #13 Skrevet 6. november 2023 Ikke alle er aktive på facebook. Ikke alle ønsker kolleger på facebook. At de har andre kolleger på facebook, betyr lite. De kan ha lagt dem til for lenge siden, og senere sluttet å bruke facebook aktivt, eller angret på at de ble venner med kolleger og bestemt seg for å ikke legge til flere. Jeg ønsker ikke å ha kolleger på facebook. Jeg ønsker egentlig ikke å ha facebook i det hele tatt, men må, pga kommunikasjon med fau, foreldregrupper, osv i bhg. Anonymkode: fa412...636 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #14 Skrevet 6. november 2023 Jeg angrer jeg har sendt ut forespørslet i hytt og gevær. Jeg har byttet litt jobber, så jeg avventer alltid litt før jeg legger noen til. Venter først at noen andre kollega legger meg til før jeg sender ut forespørsler til andre. Angrer at jeg sendte ut til sjefen 🙈 Han la meg på snap rett etterpå. Han liker og kommentere det jeg poster på Fb, så nå har jeg gjort noen innstillinger at ikke hvem som helst ser hva jeg legger ut både på fb og snap En lang historie kort. Så har jeg på følelsen om han kan ha mistolket dette og muligens jeg mistolker, men han er så superhyggelig mot meg at det nesten er litt creepy (jeg liker ikke fyren i det hele tatt). Nå unngår jeg han så godt som jeg kan og svarer han kort og jeg kan virke veldig avvisende (oppdager at han ofte stirrer på meg i møter når andre snakker). Men det var jo ikke dette saken handlet om, men pga slike misforståelser, så er jeg blitt mye mer påpasselig på hvem jeg sender ut til Jeg liker også å skille mellom jobb og privat Anonymkode: df24b...ba4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #15 Skrevet 6. november 2023 Det kan være de ikke har sett det? Har flere kolleger som nesten aldri er på Facebook lenger. Noen kan også ha sett det i forbifarten, for så å ha glemt det. Tenk heller på de som har godtatt. Ikke flaut i det hele tatt Anonymkode: 07e6c...314 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #16 Skrevet 6. november 2023 Jeg legger aldri til kolleger på Facebook. I tidligere jobber har jeg fått noen forespørsler, og jeg har gjerne akseptert for å ikke lage usikker/dårlig stemning (jeg liker jo disse menneskene, men jeg vil ikke dele private ting med kolleger). Noen har jeg lagt i en gruppe som ikke får så mye innsyn, spesielt ledere. Jeg synes likevel det er ganske ubehagelig, så jeg har stort sett sluttet å bruke facebook fordi de er der. Men jeg er av og til innom, og etter at jeg sluttet å være aktiv der, er det jo hipp som happ, så de får like greit et ja, de som spør. Anonymkode: f8ec4...a76
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #17 Skrevet 6. november 2023 Kollegaer skal ikke være på min venneliste. Den er til venner. Anonymkode: 9be6c...95c
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #18 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kollegaer skal ikke være på min venneliste. Den er til venner. Anonymkode: 9be6c...95c Noen er faktisk venner med kollegaer. Tro det eller ei Anonymkode: b62be...bf3 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #19 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen er faktisk venner med kollegaer. Tro det eller ei Anonymkode: b62be...bf3 Vet det, men det orker jeg ikke. På fritiden må jeg koble ut jobben å bruke tid på venner og interesser, miljøskifte er viktig for den mentale helsen. Anonymkode: 9be6c...95c
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #20 Skrevet 6. november 2023 Grunner til at jeg ikke ha godtatt forespørsler på fb: -aner ikke hvem du er. -tror jeg vet hvem du er, tenker å sjekke profilen litt senere før jeg godkjenner, glemmer det. -ser forespørsel på mobilen mens jeg er ute og opptatt og sveiper vekk i farta for å ta det senere, glemmer det. -jeg går inn på lista over forespørsler og ser flere veldig gamle som jeg skulle ha godkjent, men nå føles det for pinlig å plutselig godkjenne en forespørsel de sikkert har glemt at de sendte, så... 😶 Anonymkode: c796d...416 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå